پلمب ۶ واحد بنکداری در اهواز به علت گرانفروشی و احتکار

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به بازرسی‌های انجام گرفته در طول این روزها گفت: در بازرسی‌هایی که از بنکداران اهواز انجام گرفت بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ قوطی رب گوجه و تعدادی شیر پاستوریزه کشف و ضبط شد و در این راستا ۶ بنکدار به دلیل تخلف احتکار و گرانفروشی پلمب شدند.

نورالله حسن زاده اظهار کرد: به منظور کنترل و تنظیم بازار کالاهایی اساسی ۳۸۰ تن روغن خوراکی در سطح استان توزیع خواهد شد. ۳۲۰ تن آن از کارخانه‌های درون استان و ۶۰ تن آن از خارج استان به بازار تزریق می‌شود.
وی افزود: تا کنون حدود ۱۲۰ تن روغن خوراکی در اهواز توزیع شده و امیدواریم با تزریق این میزان روغن دیگر شاهد کمبود آن در استان نباشیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: با توجه به اختلالی که در روند توزیع کالا توسط کامیون‌داران ایجاد شده است نیروهای سپاه و راهداری خودروهایی را در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار داده‌اند که متاسفانه این تعداد خودرو جوابگوی نیاز ما نیست و هنوز در حمل بار به استان نیازمند خودروهای بیشتر هستیم.
حسن زاده گفت: بیشترین میزان روغن خوراکی مورد نیاز بازار استان توسط کارخانه‌های درون استان تامین می‌شود و جای هیچگونه نگرانی در خصوص کمبود کالاهای اساسی نداریم. در طول چند روز آینده با توزیع کالا در سطح استان تب نیاز به این کالاها فروکش خواهد کرد.
وی با اشاره به بحث بازرسی‌های انجام گرفته در طول این روزها خاطرنشان کرد: در بازرسی‌هایی که از بنکداران اهواز انجام گرفت بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی و تعدادی شیر پاستوریزه کشف و ضبط شد و در این راستا ۶ واحد بنکداری به علت تخلف احتکار و گرانفروشی پلمب شدند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.