دستگیری ۷۹ نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز در خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری ۷۹ نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز در سطح استان خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و سایر یگانهای انتظامی در پنج روزگذشته با انجام اقدامات تخصصی و هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری ۷۹ نفر از عاملان تیراندازی در سطح استان خوزستان شدند.
وی افزود: ماموران پلیس درقالب تیمهای تخصصی و عملیاتی با به کارگیری روش‌های تخصصی و علمی مخفیگاه تعداد ۷۹ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و کسانی که به سمت افراد، منازل و اماکن تیراندازی کرده‌اند، شناسایی و پس ازهماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
عباس زاده تصریح کرد: در عملیات های انجام شده در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۸۰ قبضه سلاح شکاری، ۱۶ قبضه سلاح جنگی و در مجموع ۹۶ قبضه سلاح غیرمجاز و تعداد یک هزار و ۵۶ عدد فشنگ کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان در خاتمه با بیان اینکه، پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در طول یک سال گذشته با کار اطلاعاتی و با برنامه ریزی ماهیانه حداقل سه طرح جمع آوری سلاح غیرمجاز در خوزستان اجرا کرده و توفیقات کم نظیری در رابطه با کشفیات سلاح غیرمجاز و دستگیری عاملان تیراندازی های غیرمجاز داشته اند، تأکید کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی های غیرمجاز آسایش شهروندان را بر هم می زنند به صورت قاطعانه برخورد کند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.