وزیر آموزش و پرورش مشکل مدارس کانکسی خوزستان را رفع کند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان از وزیر آموزش و پرورش تقاضا کرد که مشکل مدارس کانکسی استان خوزستان را سریعتر رفع کند

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان از وزیر آموزش و پرورش تقاضا کرد که مشکل مدارس کانکسی استان خوزستان را سریعتر رفع کند.

اقبال محمدیان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان دفاع مقدس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای محترم با توجه به مشکلات فرهنگیان استان خوزستان و رفع موانع موجود در افت تحصیلی دانش آموزان و جلوگیری از مهاجرت فرهنگیان دلسوز استان زمینه تشویق برای خدمت در استان خوزستان و حل مشکل مدارس کانکسی و کمبود شدید نیروی انسانی در مدارس همان گونه که قول داده شده عمل شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: در مهرماه سال جاری باید جلسه  ویژه‌ای برای رفع مشکلات فرهنگیان استان خوزستان برگزار و تصمیمات جدی و اجرایی برای این مهم اتخاذ شود.

محمدیان در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: چندین بار مشکلات رامهرمز و رامشیر با شما در میان گذاشته شده است و تمامی آنها را به بعد از انتخاب کابینه محول کرده‌اید در حالی که در کارخانه سیمان خوزستان بیش از ۱۰ نفر از بهترین جوانان رامهرمز در آتش سوختند و یکی از بهترین مهندسین شهرستان کوروش دهوندی در این حادثه جان خود را از دست داد و خانواده و طایفه‌ای از این حادثه عزادار شد که این اتفاق تلخ ناشی از ناکارآمدی، سوء مدیریت و بی‌توجهی و عدم حضور مدیرعامل شرکت سیمان خوزستان در محل کار است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم توجه به نیاز کامیون‌داران شاهد تحصن مکرر آنها هستیم تصریح کرد: چه کسی باید پاسخگوی آنها باشد. وزیر تعاون پس از این حادثه چه اقدامی انجام داده و چرا نسبت به حل جامعه کارگری خوزستان بی‌تفاوت است لذا چه کسی باید از وضعیت اسفبار کارگران دفاع کند بنابراین همه اینها نشان‌دهنده ضعف نظارت ربیعی است.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی از ربیعی تقاضا کرد که برای رفع مشکلات کارکنان سیمان خوزستان اقدامات ویژه انجام دهد و رفع این مشکلات را در دستور کار قرار دهد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.