رئیس ستاد انتخابات خوزستان: ثبت نام سه هزار و ۵۳۰ نفر برای انتخابات شهر و روستا در خوزستان

 عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس ستاد انتخابات خوزستان آخرین آمار داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان را سه هزار و ۵۳۰ نفر اعلام کرد

علی حسین حسین زاده چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: تا ساعت ۱۲ امروز سه هزار و ۵۳۰ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و ۳۳۸ نفر برای شورای شهر و ۲ هزار و ۱۹۲ نفر برای شوراهای روستایی داوطلب شده اند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: از این تعداد ۱۵۷ نفر زن و سه هزار و ۳۷۳ نفر مرد هستند.
وی گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند آغاز شده و تا ششم فروردین ادامه دارد که در این مدت از ساعت ۸ تا ۱۶ ثبت نام در فرمانداری ها و بخشداری ها انجام می گیرد.

حسین زاده به داوطلبان توصیه کرد: با توجه به ازدحام در فرمانداری ها، ثبت نام را به روزهای آخر واگذار نکنند.
وی افزود: برنامه ریزی برای پشتیبانی انتخابات اعم از مسائل امنیتی، مخابراتی، فناوری و مکاتبه با دستگاه ها و نهادهایی که در برگزاری همکاری می کنند انجام شده است که امیدواریم با فراهم شدن این تمهیدات شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه باشیم.
بر اساس این گزارش، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ در کشور برگزار می شود.
بر اساس برآورد اولیه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه هزار و ۵۰۰ شعبه در خوزستان برگزار می شود. این انتخابات در ۲ هزار و ۲۵۰ روستا و ۷۶ شهر انجام می شود.

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.