مناطق نفتخیز جنوب نایب قهرمان سوپر لیگ کاراته کشور شد

 عصر جنوب – asrejonoob.ir: مرحله فینال دهمین دوره مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور عصر پنجشنبه در مجموعه ورزشی غدیر تهران برگزار شد که در نهایت تیم مناطق نفت خیز جنوب نایب قهرمان این دوره از رقابت ها شد. 
تیم مناطق نفتخیز جنوب در بازی فینال مقابل دانشگاه آزاد صف آرایی کرد که در نهایت با نتیجه ۲۰ بر ۷ تن به شکست داد.
تیم دانشگاه آزاد تهران که از بازیکنان با تجربه ای برخوردار بود به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت همچنین تیم های پاس قوانین و توسعه و نوآوری شهر مشترکا عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.
این مسابقات به صورت دوره ای و با حضور دو گروه شش تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد که در نهایت تیم دانشگاه آزاد و مناطق نفتخیز جنوب از یک گروه و تیم های توسعه و نوآوری شهر و پاس قوانین از گروه دیگر به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
تیم مناطق نفتخیز جنوب در بازی نیمه نهایی مقابل توسعه و نوآوری شهر قرار گرفت که با نتیجه ۱۹ بر ۹ از سد این تیم عبور کرد و به بازی فینال راه یافت.
همچنین دو تیم دانشگاه آزاد و پاس قوانین دیگر بازی مرحله نیمه نهایی را انجام دادند که در نهایت این دیدار با حساب ۱۹ بر ۹ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید و دیگر تیم راه یافته به مرحله فینال مشخص شد.
تیم مناطق نفتخیز جنوب که در این رقابت ها با نفراتی جوان پا به میدان نهاده بود نتوانست حریف تیم دانشگاه آزاد شود و به عنوان نایب قهرمانی مسابقات بسنده کرد.
ابوالفضل شهرجردی، سعید دلیخون و علی زند ترکیب تیم کاتا مناطق نفتخیز جنوب را در این مسابقات تشکیل می دادند همچنین در بخش کومیته کاراته کارانی همچون امیر مهدی‌زاده، سعید فرخی، سامان حیدری، محمد قاسمی، ابراهیم حسن‌بیگی برای مناطق نفتخیز جنوب به روی تاتامی رفتند.

 

منبع:ایرنا

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.