مراسم تودیع و معارفه معاونین فرماندار خرمشهر برگزار شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  صبح امروز با حضور معاونت کل سیاسی انتخابات استانداری خوزستان معاونان جدید فرماندار خرمشهر معرفی و مشغول به کار شدند.

در این جلسه که با حضور مسئولان سازمان ها و ادارات خرمشهر برگزار شد از زحمات اهوازی و رویسی معاونان اسبق در فرمانداری خرمشهر تقدیر شد و سعید حاجیان به عنوان معاون سیاسی و سید جواد موسوی نیز به عنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری این شهر معرفی شدند.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان در این مراسم نیز ضمن تقدیر از معاونان سابق برای معاونان جدید آرزوی موفقیت کرد و افزود: انقلاب اسلامی را می توان در این خلاصه کرد که امام راحل (ره) از اسلام به عنوان پیمان دهنده تمام آحاد جامعه از آن استفاده کرد و توانست با وحدت و مهربانی انقلاب را به پیروزی رساند.

محسن اورکی عنوان کرد: رمز ادامه انقلاب مهربانی و تعامل است و در رابطه با توسعه اگر به تفاهم و تعریفی از توسعه نرسیم ممکن است هر کدام از ما راه خاصی را در پیش گیرد.

وی اظهار کرد: سیاست استاندار خوزستان در استان چرخش نخبگان است و ثابت بودن مسئولان برای مدتی طولانی در یک نقطه باعث روزمرگی شده و مانع رسیدن به اهداف و پیشرفت در جامعه خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.