علی حکمت: سوخت رسانی به خودروهای زوار حسینی ادامه دارد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: کار سوخت‌رسانی به خودروهای حامل زائران اربعین حسینی بدون کم و کاست ادامه دارد.
علی حکمت عنوان کرد: اکیپ‌های سوخت‌رسان با استقرار در پایانه اتوبوسرانی خرمشهر نسبت به ارائه سوخت مورد نیاز خودروهای حامل زوار اقدام می‌کنند.

وی اظهار داشت: تمام پمپ بنزین‌های مستقر در شهرهای آبادان، خرمشهر و در مسیر راه به سمت اهواز نیز برای ارائه سوخت مورد نیاز بسیج شده‌اند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در این پمپ بنزین‌ها و مرکز سوخت‌رسانی در پایانه اتوبوسرانی خرمشهر، تانکرهای حاوی سوخت به طور آماده‌باش برای سوخت‌رسانی فوری مهیا شده‌اند.

حکمت ادامه داد: همچنین سوخت (گاز مایع) مورد نیاز آشپزخانه‌هایی که غذای زائران را طبخ می‌کنند تامین و در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان بیان کرد: یک اکیپ از متخصصان و کارشناسان فنی این شرکت به همراه روسای نواحی آبادان و خرمشهر کار نظارت مستمر بر عرضه سوخت به خودروهای حامل زائران را انجام می‌دهند.

وی در پایان اذعان کرد: از ابتدای کار اعزام زوار به کربلای معلی کار سوخت‌رسانی به خودروها حامل زائران آغاز و تا اتمام کامل بازگشت زائران در کشور خدمات‌رسانی با تمامی توان ادامه می‌یابد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.