شلمچه آماده میزبانی از زائران ایرانی و خارجی۷

عصر جنوب- زائران جهت تسهیل در امر تردد خود معمولا مرزهایی را انتخاب می‌کنند که دارای امکانات مناسب و کامل باشند، بر همین اساس مرز شلمچه به علت داشتن امکانات بی‌بدیل و برتر نسبت به سایر مرزها مورد استقبال ویژه قرار گرفته است.

وجود شهرستان و استان‌های معین در مرز بین‌المللی شلمچه، بستر و زمینه را برای خدمات‌دهی بیشتر به زائران را دو چندان کرده است و این امر باعث شده است که زائر اربعین حسینی لحظات خوبی و خوشی را از آغاز سفر خود در این مرز داشته باشد.

وجود گیت‌های مناسب، چشمه‌های سرویس بهداشتی متعدد، تعداد بالای مواکب و تکیه‌ها، خدمات‌دهی خودجوش مردم شهرستان، وجود پارکینگ ۵۰ هزار هکتاری و… باعث شده است که مردم این مرز را انتخاب کنند.

تنها مرزی که از امکانات دریایی، زمینی و ریلی برخوردار است، مرز بین المللی شلمچه است و این امتیازات برتری و خدمات‌دهی این مرز را افزایش می‌دهد.

گفتنی است که امسال فقط مرز شلمچه با وجود ارائه خدمات به اتباع داخلی، میزبان اتباع خارجی است و این امر بیانگر آن است که بر اساس سیاست و تدبیر مسؤولان، بهترین مرز برای خدمت‌رسانی به شمار کثیر زائران خارجی، مرز بین المللی شلمچه است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.