نماینده خرمشهر: چه خدماتی ارائه شده/ خوزستان تامین کننده ۷۵ درصد منایع کشور است

عصر جنوب: نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهر سازی بابیان اینکه خواسته‌های مردم خوزستان خواسته‌های بنی اسرائیلی نیستند، گفت: هر روز پشت تلویزیون می‌گویید فلان مکان را افتتاح کردیم اما غافل هستید که ۷۵ درصد از منابع کشور از خوزستان است.

عبدالله سامری شامگاه چهارشنبه در شورای برنامه ریزی خوزستان  ضمن اعتراض از عملکرد ضعیف وزارت راه و شهرسازی در زمینه توسعه راه‌های استان اظهار داشت: باید تعارفات را کنار بگذاریم. نمایندگان ۴ سال پیش تمامی این تعارفات را با آقای نیکزاد و حال با آقای آخوندی داشتند.

وی افزود: آقای آخوندی در ارتباط با راه‌های استان چه کاری انجام دادید؟هر روز پشت تلویزیون می‌گویید فلان مکان را افتتاح کردیم اما غافل هستید که ۷۵ درصد از منابع کشور از خوزستان است.

نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: یک سری گزارشاتی را به شما داده‌اند که واقعیت ندارند. آبی برای کشاورزی وجود ندارد و جوانان ما به خاطر بیکاری و بی عدالتی به کشورهای بیگانه مهاجرت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فرمانداران برای حل مشکلاتشان به نمایندگان مجلس مراجعه می‌کنند، عنوان کرد: خواسته‌های مردم خوزستان خواسته‌های بنی اسرائیلی نیستند.این همه نفت، گاز و انرژی در خوزستان وجود دارد اما جوانان ما بی‌کار هستند.

سامری ادامه داد: خرمشهر پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جناب آخوندی اگر شما امروز دستی به بندر خرمشهر زدید و ۶۵۰ میلیارد تومان برای آن خرج کردید چون از این بندر پول در می‌آورید.

وی افزود: در منطقه آزاد هیچ‎‌گونه دخالتی ندارید و چرا راه‌آهن خرمشهر به تهران نباید ۲ بانده شود.شهر من در سال ۹۳ نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان عوارض داده است اما برای این شهر چه خدماتی ارائه دادید؟

نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به نماینده رامهرمز گفت: جناب آقای اقبال ورزش و مسکن در خوزستان مرده است. رئیس جمهور دستور لایروبی رودخانه اروند رود را داده بود اما نتیجه‌ای ندیدم.

وی با بیان اینکه شهر من یک کشور است، گفت: ۱۱۵ هزار خودرو وارد خرمشهر کردید اما کدام جاده خرمشهر را درست کردید.جاده‎‌های  این منطقه قدیمی هستند و هر بار اتفاقات ناگواری  در این جاده‌ها رخ می‌دهد.

سامری افزود: جناب آقای آخوندی همان‌طوری که مردم خرمشهر در زمان جنگ انصاف و ایثار نشان دادند شما هم انصاف نشان دهید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.