مرزها آماه پذیرایی از زوار/ امنیت کامل برقرار است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرمانده مرزبانی ناجا گفت:امنیت تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای زمینی مهران، چذابه و شلمچه برقرار است و هیچ گونه دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.

سردار قاسم رضایی پنجشنبه در بازدید از روند تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مسافری مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقدامات مناسبی برای برقراری امینت اندیشیده شده، گفت:مرزهای زمینی برای تردد زائران اربعین حسینی از امکانات مناسبی برخوردار است و در موضوع امنیت نیز مشکلی وجود ندارد.
وی گفت:در سمت عراق نیز در بازدید از گیت های عراق در مرز شلمچه، زیرساخت ها و تسهیلات مناسب برای تردد آسان زائران از سوی عراقی ها پیش بینی شده و کمبودی وجود نداشت.
سردار رضایی اظهار داشت:ظرفیت گیت های گذرنامه در پایانه مرزی شلمچه و مجموعه گیت های گذرنامه کشور عراق بر اساس تجارب سال های گذشته افزایش یافته است.
وی تصریح کرد:نگاه جمهوری اسلامی ایران و عراق مسیر وحدت بخش بوده و عملیات مشترک خدمات رسانی به زائران اربعین سال به سال بیشتر می شود.
به گزارش ایرنا فرمانده مرزبانی ناجا و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با هیات همراه امروز پنجشنبه از وضعیت تردد زائران در مرزهای چذابه و شلمچه در استان خوزستان دیدن کردند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.