بیش از ۲۰۰ نیروی شهرداری کرمانشاه به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند

عصر جنوب: مدیر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: بیش از ۲۰۰ نیروی شهرداری کرمانشاه در ایام اربعین به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.
احمدرضا احمدی اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه در مسیر تردد زائران حسینی از پلیس راه اسلام‌آباد غرب تا پلیس راه بیستون آماده خدمت‌رسانی به زائران حسینی است.

مدیر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه موکب شهرداری در میدان آزادگان برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران برپا می‌شود عنوان کرد: ۱۲ دستگاه مکانیزه زباله‌برداری در طول مسیر یاد شده به منظور نظافت معابر و جاده‌ها در نظر گرفته شده است.

احمدی از به کارگیری ۶ دستگاه ون در مسیر میدان آزادگان به سمت فرودگاه و ترمینال خبر داد و افزود: با همکاری آتش‌نشانی ماشینهای آتش‌نشانی نیز در مسیر تردد زائران برای خدمت‌رسانی در صورت وقوع حادثه به کار گرفته می‌شود.

مدیر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه کمیته‌های اسکان، حمل‌ و نقل، بهداشت و سایر کمیته‌های خدمات‌رسان در این ایام ایفای نقش می‌کنند، گفت: تمامی خدمات تعیین شده به مدت دو ماه مورد بررسی قرار گرفته‌اند و تمام هماهنگیهای لازم انجام شده است.

وی به همشهریان درباره نصب داربستهای غیر اصولی و فاقد ایمنی هشدار داد و گفت: در ورودیهای استان بنرهایی با مضامین خوش آمد گویی و قبولی زیارت نصب می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.