ایستگاه اسکله قایقرانی در خرمشهر به بهره برداری رسید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نخستین ایستگاه مدرن اسکله قایقرانی در شهر خرمشهر با تلفیقی از طرح‌های معماری سنتی به بهره برداری رسید.

سرپرست شهرداری خرمشهر گفت : نخستین ایستگاه مدرن اسکله قایقرانی در خرمشهر در بلوار ساحلی بایندر رودخانه کارون در این شهر به بهره‌برداری رسید.
عزیز ساعدی افزود : این اسکله با مساحتی بالغ بر ۱۰۰ متر مربع و با یک میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان هزینه از محل اعتبارات جاری شهرداری احداث شده و در ساخت آن با در نظر گرفتن نکات ایمنی از آجرهای نسوز به کار رفته است.
وی گفت : اسکله قایقرانی بلوار ساحلی بایندر در منطقه کوتشیخ همه روزه تعداد زیادی از شهروندان را به مرکز شهر و بلوار ساحلی امام خمینی(ره) انتقال می‌دهد و یکی از پرترافیک‌ترین اسکله‌های رودخانه کارون است.
سرپرست شهرداری خرمشهر گفت : این اسکله علاوه بر شهروندان همه ساله میزبان مسافران نوروزی و بازدیدکنندگان از رودخانه کارون است و گشت و گذار در طول مسیر رودخانه از طریق این اسکله و با قایق‌های سواری بوده است.
ساعی افزود: پیش از احداث این اسکله شهروندان برای سوار شدن به قایق مجبور بودند در فضایی آزاد و بدون ایستگاه و مکانی سرپوشیده منتظر قایق‌های مسافربر باشند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.