محسن رضایی، سخنران ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار خرمشهر گفت:به مناسبت گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سخنران ویژه این مراسم در روز سوم خرداد است.

ولی الله حیاتی با بیان برنامه ریزی مسئولان محلی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های سالروز حماسه سوم خرداد در خرمشهر قهرمان، گفت:گردهمآیی نیروهای مسلح و برنامه ویژه این روز، ساعت ۸ صبح سوم خردادماه در مقابل مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود.

وی ادامه داد:این برنامه در سالروز حماسه آزادی خرمشهر با حضور میهمانان استانی و ملی برگزار می شود.

حیاتی همچنین با بیان برنامه های اجرا شده در این راستا، گفت:سی ام اردیبهشت ماه نیز، گرد همآیی ویژه بانوان شهرستان با حضور همسر شهید علی محمدی دانشمند هسته ای کشور در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر برگزار شود.

حیاتی اظهار داشت:پنجشنبه ۳۱ اردیبشهت ماه نیز، همه مسوولان محلی خرمشهر در آیین غبارروبی مزار شهیدان آبادان و خرمشهر شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، قرار بود علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مهمان و سخنران ویژه این مراسم باشد که سفر وی به دلیل برنامه های رئیس مجلس در تهران لغو شد.

سوم خردادماه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس در تقویم کشور به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

همچنین به مناسبت گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی و عطرافشانی شد.

جمعی از مسوولان محلی و مردم شهید پرور خرمشهر با حضور در گلزار شهدای این شهر، تجدید عهد و بیعتی دوباره با شهدا و امام شهدا داشتند.

در این آیین جمعی از بسیجیان حوزه ها و پایگاه های مقاومب بسیج ناحیه خرمشهر، قبور مطهر شهید گمنام و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را غبارروبی و گلباران کردند.

در این آیین مردم و مسوولان ضمن تجلیل از رشادت ها و ایثارگری های شهدای هشت سال دفاع مقدس و قرائت سوره مبارکه فاتحه برارواح طیبه شهدا و اهدای شاخه های گل، یاد به شهدای والامقام ادای احترام کردند.

ایرنا/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.