دانشگاه علوم فنون خرمشهر، میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس

رییس دانشگاه علوم فنون دریایی خرمشهر از برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این دانشگاه در پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

مسعود صدری نسب یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این دانشگاه از سال ۱۳۸۵ درخواست خود را برای میزبانی از پیکر پاک شهدای گمنام به مسوولان ارائه داده بود.

وی اظهار داشت:این مهم هفته گذشته با اعلام موافقت کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح محقق شد و پیکر دو شهید گمنام عصر چهارشنبه هفته جاری در پلیس راه خرمشهر به اهواز تحویل این دانشگاه می شود.

صدری نسب گفت:آئین وداع با شهدای گمنام چهارشنبه شب با حضور دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در مسجد دانشگاه برگزار می شود.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با درخواست از شهروندان برای حضور در این آیین، ادامه داد:آیین تشیع پیکر پاک و مطهر ۲ شهید هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم شهید پرور شهرستان های خرمشهر و آبادان و جامعه دانشگاهی از ساعت ۸:۳۰ دقیقه پنجشنبه از میدان پمپ بنزین خرمشهر به سمت دانشگاه برگزار می شود.

رییس دانشگاه علوم فنون دریایی خرمشهر گفت:بنا به اعلام کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکر پاک این ۲ شهید گمنام در آخرین تفحص های صورت گرفته در منطقه های عملیات زویدات و شرق رودخانه کاروان تفحص شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.