خودسوزی شهروند خرمشهری و اکتفا کردن شهرداری خرمشهر به یک اظهار تاسف!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: خودسوزی یک شهروند خرمشهری در اعتراض به ممانعت شهرداری در ادامه کارش تنها اظهار تاسف این شهرداری را به همراه داشت.

یونس ع ۳۴ ساله شنبه هفته جاری پس از اینکه شهرداری خرمشهر جوابی قانع کننده ای برای ممانعت در کارش ارائه نداد با ریختن یک گالن بنزین به خودش در محوطه شهرداری اقدام به خودسوزی کرد.

شهرداری خرمشهر روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای در خصوص خودسوزی این شهروند، اعلام کرد:با نهایت تاسف و تالم از وقوع حادثه خودسوزی روبروی شهرداری خرمشهر، با آرزوی سلامتی و ابراز همدردی عمیق با شهروندگرامی و خانواده محترم وی به اطلاع عموم مردم فهیم و شریف خرمشهر می رساند، انتظار می رود شهروندان محترم در صورت هرگونه اعتراض به عملکرد شهرداری موارد را به مقام مافوق اطلاع دهند تا ازبروز چنین حوادث ناگواری پیشگیری شود.

فرد یاد شده که در یکی از بیمارستانهای اهواز تحت مداوا قرار دارد گویا سالها است که در یکی از خیابانهای خرمشهر کار فروش میوه را در کنار خیابان به عهده دارد.

شهرداری خرمشهر هفته گذشته اقدام به جمع آوری دستفروشان خرمشهری کرده تا به قولی از سد معبر و یا گسیختگی کار دستفروشان این شهر جلوگیری کند.

فرد یاد شده که معتقد است خرج خانواده اش را از این راه تامین می کند می گوید نمی بایست با بی مهری شهرداری واقع شده زیرا برای تامین مخارجش با مشکل مواجه شده است.

تلاش خبرنگاران ایرنا برای اخذ گرفتن نظرات شهردار و فرماندار خرمشهر در این زمینه به دلیل پاسخگو نبودن بی نتیجه ماند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.