تویوتا، نیسان سنترا و نیسان سانی در خرمشهر تاکسی می شوند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شهردار خرمشهر از تغییر تاکسی‌های خرمشهر و انتخاب خودروهای تویوتا، نیسان سنترا و نیسان سانی به عنوان گزینه‌های جایگزین خبر داد.

محمد حویزاوی ظهر امروز در همایش تجلیل از تاکسیرانان خرمشهر در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس این شهر، اظهار داشت: ما به عنوان مدیران شهری موظف هستیم برای راحتی شهروندان خصوصا این افراد که بخش اعظم عمر خود را برای خدمت به همنوعان خویش پشت فرمان گذرانده‌اند، بخشی از مشکلات را رفع و خدمات مطلوبی به آنان ارائه کنیم.
شهردار خرمشهر، تاکسی را یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در مبلمان شهری خواند و افزود: در طول این مدت تلاش‌های بسیاری در راستای ایجاد تغییرات مثبت در تاکسی‌ها شده است که منطقه آزاد اروند، بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران را در این رابطه درگیر کردیم و قراردادی نیز تهیه شده، اما تاکنون نهایی نشده است.
وی تصریح کرد: در این راستا گزینه‌هایی نیز مطرح یا به نوعی انتخاب شد، که خودروهایی همچون تویوتا، نیسان سنترا و نیسان سانی از جمله گزینه‌هایی بودند که بر آن‌ها بحث و رایزنی صورت گرفته شده است.
حویزاوی از توافق با همیاران شهرداری‌ها استان خوزستان در این راستا خبر داد و اضافه کرد: با همیاری‌های شهرداری استان خوزستان که در مدت اخیر موفق به راه اندازی شعبه‌ای از آن در خرمشهر نیز شدیم بر موضوع خودروهای تاکسی به نقاط مشترکی رسیدیم تا تاکسی‌های خرمشهر را از وضعیت موجود به وضعیت بهتری تبدیل کنیم.
وی همچنین با اشاره به خدمات شهری انجام گرفته در مدت اخیر، عنوان کرد: در راستای توسعه شهری در مدت اخیر خدمات خوبی صورت گرفته شده است که می‌توان از آن به عنوان یکی از گام‌های موثر و آینده ساز خرمشهر یاد کرد.
شهردار خرمشهر با بیان اینکه در صدد هستیم این توسعه را از مرکز شهر به حاشیه شهر ببریم، خاطر نشان کرد: تاکنون نیز گام‌های خوبی برای خدمات رسانی به برخی نقاط حاشیه شهر برداشته شده است.
وی از اقدامات انجام شده توسط شهرداری تهران در پی اجلاس کلانشهر‌ها در سوم مهر ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: قالیباف شهردار تهران اقدامات موثری در راستای توسعه و آبادانی خرمشهر برداشته و در پی اجرای پروژه‌های بسیاری در سطح شهر است.
حویزاوی از تصمیم شهرداری تهران و برای بازسازی بلوار چهل متری خرمشهر از میدان مقاومت تا بیمارستان ولیعصر (عج) این شهر به سبک خیابان‌های شمال تهران خبر داد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.