بویری: تنها با تفکر قهرمانی در کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان شرکت کردیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: از همان ابتدا به دنبال قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان بودیم و تنها با تفکر قهرمانی در این رقابت‌ها شرکت کردیم.

 

عصر جنوب – asrejonoob.ir: ملک‌محمد بویری در خصوص قهرمانی این تیم در مسابقات جام باشگاه‌های جهان، اظهارکرد: این مسابقات را به خوبی شروع کردیم و موفق شدیم، تیم‌های خوب قرقیزستان، لهستان و تیم پرقدرت روسیه را با اقتدار شکست دهیم و به نیمه‌نهایی برسیم.

 

وی افزود: در نیمه‌نهایی نیز با تیم خوب و پرمهره بیمه‌رازی دیدار کردیم که نفرات اول تیم‌ملی ایران را هم در اختیار داشت ولی ما به جوانان‌مان اعتقاد داشتیم و باتوجه به این‌که از همان اول به دنبال قهرمانی بودیم و تنها با تفکر قهرمانی به این مسابقات رفته بودیم، موفق شدیم این تیم را هم با اقتدار شکست دهیم و به فینال راه پیدا کنیم.

 

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: کشتی‌گیران ما انگیزه زیادی در این مسابقات داشتند و در دیدار فینال برابر تیم ترکیه که در واقع تیم‌ملی ترکیه بود و هر سال هم جزو سه تیم برتر اروپا قرار می‌گیرد، توانستیم در دیدارهایی نزدیک به هم به برتری برسیم و عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

 

وی با بیان این‌که با قهرمانی در این مسابقات کار بزرگی انجام دادیم، عنوان کرد: ما با تیم یکدستی از کادر فنی تا بازیکنان و مدیریت، در این مسابقات شرکت کردیم و همه برای قهرمانی همدل بودیم. ضمن این‌که حمایت مردم را هم داشتیم. قهرمانی ما در این مسابقات بازتاب زیادی، هم در کشور و هم در شهرستان ایذه داشت.

 

بویری در خصوص طرح خاص دوبنده بازیکنان تیمش نیز گفت: این طرح را خودم داده بودم و باتوجه به بختیاری بودن تیم، طرح لباس‌مان منقوش به طرح لباس بختیاری به نام “چوقا” بود. طرح جالبی بود و در بین ۱۶ تیم نیز بهترین طرح بود و تمام تیم‌های خارجی هم از ما درمورد طرح لباس‌مان سوال می‌کردند و برای‌شان جالب بود.

 

وی درخصوص استقبال از این تیم نیز گفت: استقبال ما از تهران آغاز شد و بعد که به لردگان رسیدیم، مردم این شهر نیز استقبال خیلی خوبی از ما داشتند. همچنین در دهدز دو سه هزار نفر از مردم به استقبال‌مان آمدند و سنگ‌تمام گذاشتند. بعد هم که به ایذه رسیدیم و استقبال بی‌نظیر بود و جا دارد از مردم شهرستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده مردم ایذه در مجلس و فرماندار این شهرستان قدردانی کنم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.