سرپرست فرمانداری ایذه معرفی شد/ هفتکل بدون سرپرست

عصر جنوب – asrejonoob.ir: سرپرست فرمانداری ایذه با حضور مسئولان استانی و محلی در شورای اداری این شهرستان معرفی و فرماندار پیشین تودیع شد.

به گزارش ایرنا در این مراسم که عصر دوشنبه با حضور فرج الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در فرمانداری ایذه برگزار شد، محسن بیرانوند به عنوان سرپرست فرمانداری ایذه معرفی و از زحمات آقاجان علیخانی پور، فرماندار پیشین تقدیر شد.
در این مراسم همچنین اعضای شورای اداری شهرستان ایذه و هدایت الله خادمی نماینده این شهرستان حضور داشتند.
محسن بیرانوند سرپرست فرمانداری ایذه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا مهمترین برنامه خود را توجه به کشاورزی و گردشگری در این شهرستان عنوان کرد.
وی افزود: مهمترین قابلیت های شهرستان ایذه به دلیل مجاورت با سدها و داشتن آب و هوا و اراضی مناسب، کشاورزی و گردشگری است که در دوره حضور خود در این شهرستان تلاش می کنیم در این بخش ها فعالیت و تمرکز بیشتری داشته باشیم.
بیرانوند با اشاره به وجود شهرک صنعتی در این شهرستان اظهار کرد: تلاش برای جلب سرمایه گذار و راه اندازی واحدهای صنعتی در این شهرستان نیز از دیگر اولویت های کاری خواهد بود.
بر اساس این گزارش، این سومین تغییر در فرمانداری ایذه در دولت یازدهم است. جهانبخش قلاوند در تاریخ تیر ۹۴ از این سمت استعفا کرد و آقاجان علیخانی پور جایگزین وی شد.
محسن بیرانوند، سرپرست جدید فرمانداری ایذه پیش از این به مدت سه سال فرماندار هفتکل بوده است.
سرپرست فرماندار هفتکل هنوز تعیین نشده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.