خادمی: بودجه باغملک با حقوق ۸ مسؤول دولتی برابری می‌کند!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم ایذه و باغملک از پتروشیمی‌ها تحصیل دانش‌آموزان روستایی در طویله است و این در حالی است که بودجه امسال باغملک با حقوق نجومی هشت مسؤول دولتی برابری می‌کند.

به گزارش فارس ، هدایت‌الله خادمی عصر دیروز در حاشیه برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم وجود طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در زمین‌های حاصلخیز شهرستان‌های ایذه و باغملک اظهار کرد: این کار نتیجه سال‌ها تعریف و تمجید از مسؤولانی بود که در منطقه حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه وجود این طرح در ایذه و باغملک با این استعدادهای کشاورزی می‌توانست ایجاد یک منطقه بی‌مانند باشد، افزود: پیاده شدن طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در زمین‌های شوره‌زار و ناکام ماندن ایذه و باغملک از این طرح یک بی‌عدالتی و ظلم در حق مردم نیازمند این منطقه است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس شاخص‌ها و نیز در ایذه و باغملک محرومیت‌ها بیداد می‌کند تصریح کرد: نباید به مانند برخی از احزاب بله قربان‌گوهای دولت‌ها باشیم، همه دولت‌ها به واسطه اینکه انتخاب مردم هستند برای ما قابل احترام هستند ولی حق مردم این حوزه انتخابیه از طرف دولت ضایع شده است.

خادمی ادامه داد: برای رسیدن این طرح به منطقه ایذه و باغملک اقداماتی در تشخیص مصلحت نظام صورت گرفته است، متاسفانه از بین تمام شهرستان‌های استان تنها ایذه، مسجدسلیمان و باغملک در این طرح قرار ندارند.

وی با بیان اینکه ۱۶ سال است دولت‌ها مردم ایذه و باغملک را از یاد برده‌اند خاطرنشان کرد: همه پالایشگاه‌ها و مراکز صنعتی در شهرستان‌ها و مناطق دیگر واقع شده است و ایذه و باغملک به عنوان مناطق مهم کشاورزی استان از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری نیز محروم شده‌اند.

خادمی با اشاره به بودجه ۲۹ میلیارد تومانی برای شهرستان باغملک عنوان کرد: تخصیص این بودجه برای این شهرستان خجالت‌آور است، زیرا این مبلغ با توجه به فیش‌های حقوقی نجومی با حقوق پنج مسؤول کشوری برابری می‌کند.

وی اضافه کرد: سهم هر شهروند باغملکی از این بودجه ۱۴۱ هزار تومان است، و این به نوعی است که بودجه این شهرستان با حقوق نجومی ۸ مسؤول در دولت برابر است که بی‌عدالتی و کم توجهی را نسبت به مردم این شهرستان نشان می‌دهد.

*کمی آنسوتر از پتروشیمی‌ها کودکان در طویله درس می‌خوانند

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تحصیل دانش‌آموزان مدارس روستایی منطقه در طویله عنوان کرد: بعضی از معلمان منطقه از طویله به عنوان یک محل خواب و تدریس خود استفاده کرده و این در حالی است که صنعت و رونق در شهرهای دیگر واقع شده و ما سهمی از آن نداریم.

خادمی با بیان اینکه با این کاستی‌ها چگونه باید باور کنیم که به ایذه و باغملک ظلمی نشده است تصریح کرد: باید این بودجه به دولت برگردانده شود تا در استان‌هایی که دولت برای توسعه آنها برنامه‌ریزی کرده است خرج شود و احساس می‌شود که مناطق ما از نظر دولت توسعه یافته‌اند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.