سفر استاندار به ایذه؛ از بررسی مشکلات حوزه آب و کشاورزی تا راه آهن اهواز- ایذه- شهرکرد-اصفهان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: جلسه بررسی مشکلات شهرستان ایذه با حضور استاندار خوزستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دکتر غلامرضا شریعتی در این جلسه که با حضور نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مدیرعامل آبفا روستایی استان، معاون آب و برق استان، مخابرات استان و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان برگزار شد،بر لزوم تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات شهرستان ایذه تاکید کرد.
در این نشست مسایل و مشکلات شهرستان ایذه  در حوزه آب و کشاورزی و همچنین  فاز دوم طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری، آب آشامیدنی، نبود صنایع اشتغال‌زا و مشکلات برق شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر شریعتی عدم  ایجاد کانال‌های بزرگ ۱ و ۲ آبرسانی از سدهای کارون ۳ را از دلایل عدم تخصیص از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری شده به شهرستان دانست و به مسئولان سازمان آب و برق استان تاکید کرد که  ایجاد این کانال‌ها باید در راس برنامه های خود قرار دهند.
 همچنین استاندار خوزستان بر ایجاد راه آهن اهواز- ایذه- شهرکرد-اصفهان تاکید کرد  و عنوان کرد که آغاز  عملیات عمرانی این طرح بزرگ موجب اشتغال  بسیاریخواهد شد و در این زمنینه مذاکرات لازم و تدوین طرح با همکاری وزارت راه و صندوق توسعه ملی انجام شده است.
شریعتی در نشست ادر مورد طرح پروژه بزرگراه اهواز ایذه شهرکرد نیز  از  آمادگی برگزاری بخش‌های مختلف این طرح خبر  داد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.