جزئیات توزیع بسته های غذا به نیازمندان با کارت ملی!/ کمیته امداد عذرخواهی کرد و خاطیان برکنار

عصر جنوب – asrejonoob.ir: روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) در واکنش به انتشار اخباری در شبکه های مجازی مبنی بر افطاری کمیته امداد باغملک با کارت ملی و شناسنامه، با عذرخواهی از شهروندان از عزل خاطیان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار عکسی در شبکه های اجتماعی با مضمون توزیع بسته های غذا و نمایش نابخردانه، اعتمادسوز و خارج از عرف دو تن از همکاران کمیته امداد شهرستان باغملک، ضمن تشکر از حساسیت و واکنش رسانه های گروهی و فعالان فضای مجازی و تقبیح ثبت و انتشار تصویر مورد اشاره توسط افراد مذکور، مراتب عذرخواهی مدیران و همکاران امدادگر کمیته امداد را اعلام می کند.
این اطلاعیه می افزاید:به آگاهی مردم شریف کشورمان می رساند که افراد خاطی به دستور مستقیم رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تعلیق و از سمت خود عزل شده و تعیین و تکلیف افراد مذکور به هیات تخلفات اداری استان خوزستان واگذار شده است.
به گزارش ایرنا عکس هایی مبنی بر افطاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باغملک از توابع استان خوزستان به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد.
کاربران فضای مجازی با انتشار این عکس ها، این اقدام کمیته امداد باغملک را ‘ زننده’ توصیف کرده اند و استعفای مسئول کمیته امداد شهرستان را خواستار شدند.
مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان تا لحظه انتشار خبر واکنشی به این اخبار نشان نداده و پاسخگو نبوده اند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.