رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه: خبرنگاران نیازمند حمایت‌های مالی و معنوی هستند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: تقریبا مشکلات خبرنگاران و جامعه ورزشی در یک راستا است و هر دو قشر نیازمند حمایت‌های مالی و معنوی هستند.

به گزارش فارس ، ظهر امروز همایش تجلیل خبرنگاران شهرستان ایذه به همت ریاست اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار و از خبرنگاران فعال تجلیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و وسایل ورزشی، از اصحاب رسانه که در یک‌ سال گذشته بدون هیچ‌گونه چشمداشت و حاشیه‌ای وظیفه خود را انجام داده‌اند تقدیر کرد.

هوشنگ حاتمی در این برنامه با تبریک فرا رسیدن این روز به همه خبرنگاران اظهار کرد: تجلیل و گرامیداشت روز خبرنگار کمترین کاری است که می‌توان برای پاسداشت و ارج نهادن به زحمات این قشر انجام داد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران همیشه یاور و انعکاس دهنده اخبار و مشکلات ورزش شهرستان بوده‌اند افزود: خبرنگاران این شهرستان که همواره برای تهیه اخبار سطح منطقه در عرصه حاضر بوده‌اند لایق تقدیر جانانه هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به مشکلات موجود در ورزش شهرستان گفت: تقریبا مشکلات خبرنگاران و جامعه ورزشی در یک راستا است و هر دو قشر نیازمند حمایت‌های مالی و معنوی هستند.

این همایش برای دومین سال پیاپی توسط اداره ورزش و جوانان ایذه برگزار می‌شود و چنین‌برنامه هایی نشان از جایگاه والا و ارزش خبرنگار نزد مسئولان این اداره دارد.

این در حالی است که جامعه خبری شهرستان ایذه و استان خوزستان که همواره در تمام صحنه‌ها همراه و انعکاس دهنده اخبار و فعالیت‌های مسئولان بوده، در این روز مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته و حتی یک متر بنر و یا پیام تبریکی از جانب مسئولان ارائه نشده است.

البته در این بین برخی از مسئولان نیز با درک و شناخت از جایگاه خبر و روز خبرنگار به حمایت از این قشر این روز را گرامی داشته‌اند و یا در تدارک برنامه هستند، که جای قدردانی دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.