جسد جوان مفقود شده در سیلاب ایذه هنوز پیدا نشده است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس جمعیت هلال احمر ایذه از مفقودی جسد جوان روستایی غرق شده در سیلاب هفته‌های گذشته شهرستان خبر داد.

کورش مهرزادگان با اشاره به غرق شدن جوان ۱۷ ساله از اهالی روستای «پاتوه» بخش سوسن اظهار کرد: «سعید خسروی» جوان روستایی در سیلاب روزهای ابتدایی سال جدید در رودخانه فصلی غرق و به‌دلیل قرار گرفتن زیر آوار سرازیر شده از کوهستان به رودخانه مفقود شد.

وی با بیان اینکه پس از گزارش حادثه، طی چندین عملیات تیم‌های امداد و نجات این اداره در منطقه وارد عمل شدند افزود: نیروهای امدادگر این اداره تا یک هفته بعد از رخ دادن حادثه در منطقه حضور داشتند و در کنار اهالی روستا به جستجو برای جسد مفقود شده پرداختند.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه اضافه کرد: به‌دلیل وسعت منطقه سیلابی و قرار گرفتن جسد در مکان نامعلوم زیر گل ولای برجای مانده، تلاش نیروهای امدادی و مردمی در منطقه بی‌نتیجه ماند و شانس یافتن جسد بسیار کم شد.

مهرزادگان در پایان خاطرنشان کرد: با کم شدن امید برای یافتن جسد و در راستای اهداف بشر دوستانه جمعیت هلال احمر، گروهی متشکل رئیس و اعضای هلال احمر شهرستان با همراهی نماینده ویژه مدیرعامل استان در مراسم سوگواری این جوان حاضر شده و کمک‌های نقدی و غیر نقدی به این خانواده داغدار‌‌‌ اهدا کردند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.