عضو شورای شهر : ایذه دیگر مخروبه ای بیش نیست

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عضو شورای اسلامی شهر ایذه با بیان اینکه این شهر به یک مخروبه تبدیل شده است، گفت: خواستار رسیدگی جدی و رفع مشکلات شهر هستیم.

سلطان‌علی سعیدی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای این شهر گفت: صحبت‌هایی که از جانب شورا نسبت به شهردار گفته می‌شود انتقال مشکلات شهر است.

وی ادامه داد: در طول یک سال و نیم گذشته از آغاز کار شورای شهر و یک‌ سال از کار شهردار ایذه، کاری برای شهر انجام نشده و شاید این مشکلات به شورا باز گردد.

عضو شورای شهر ایذه خطاب به شهردار عنوان کرد: یا در انتخاب شهردار توسط شورا دقت نشده است و یا شما نتوانسته‌اید زیر مجموعه‌های خود را راضی کرده و در راستای خدمت به شهر گام بردارید.

سعیدی با بیان اینکه از اول مهر ۱۶ نقطه آبگیر شهر مشخص شده بوده ولی اقدامی صورت نگرفت است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در بحث ساخت جوی آب، سرعت‌گیر، فضای سبز، لایروبی کانال و… تاکنون هیچ‌ کاری توسط شهرداری و شورا انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه در جلسات قبل چندین بار به رسیدگی به وضعیت شهر تاکید شد، گفت: با توجه به نزدیکی عید نوروز و ورود مهمان‌های نوروزی به این شهر مخروبه و پر از مشکل، مشکلات فراوانی برای مسافران ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم شهر ایذه ادامه داد: از تمام همکاران خود در شورا و شهرداری می‌خواهم این چند روز باقیمانده تا پایان سال، وقت خود را به رفع مشکلات شهر اختصاص دهند.

وی در پایان با بیان اینکه مباحث ما در شهرداری و شورا برای اصلاح است، تاکید کرد: هدف از پرسش‌ها محکوم کردن نیست و باید با تعامل بین شورای شهر و شهرداری باعث خارج شدن از این وضع نابه‌سامان شد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.