کشف ۱۷ فقره انواع سرقت در اهواز

عصر جنوب: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف ۱۷ فقره انواع سرقت در اهواز خبر داد.
سرهنگ سید رحمان موسوی گفت: با به دست آمدن اطلاعاتی از چهار سارق سابقه دار توسط کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع در دستور کار آنان قرار گرفت. کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را شروع و موفق به شناسایی مخفیگاه چهار سارق شامل دو سارق منزل و دو کیف قاپ شدند و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر چهار متهم را دستگیر کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به ۱۳ فقره سرقت منزل و چهار فقره کیف قاپی در کلانشهر اهواز اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کیف قاپی معمولا با موتورسیکلت های تندرو و یک نفر ترک نشین با کلاه انجام می شود به شهروندان توصیه کرد تا مراقب این قبیل موتورسواران باشند و کیف دستی را با دستی که مجاور دیوار یا جوی آب است حمل کنند و از حرکت در سطح سواره رو خیابان بپرهیزند.

سارق از بستگان مالباخته بود

صالحی تصریح کرد: فردی ۴۸ ساله با در دست داشتن مرجوعه ای قضائی به این پلیس مراجعه و اعلام نمود که از حساب بانکی وی، مبلغ دو میلیون ریال به صورت اینترنتی برداشت شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته و انجام استعلامات توسط کارشناسان فضای سایبر این پلیس مشخص شد که برداشت های صورت گرفته از حساب شاکی صرف خرید کارت شارژ شده است.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی متهم احضار شد تا پیرامون موضوع از وی تحقیق شود گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه برداشت غیر مجاز بود ولی با توجه به مستندات جمع آوری شده در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت که شاکی از بستگانم است و هنگامی که کارت خود را جهت انجام امور بانکی به من سپرده بود رمز دوم آن را فعال کرده و بعد از مدتی برای خود و اعضای خانواده اقدام به خرید شارژ کردم.

صالحی در پایان گفت: نسبت به تمام شهروندان توصیه می کنم تا در حفظ و نگهداری اطلاعات حساب بانکی خود دقت کنند و از در اختیار گذاشتن رمز کارت های اعتباری شخصی خود به دیگران خودداری کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.