تیم ایران قهرمان رقابت های بین المللی سوکیوکوشین کاراته شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: کاراته کاهای کشورمان عنوان قهرمانی رقابت های بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته اهواز را به خود اختصاص دادند.

مسابقات بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته که از روز چهارشنبه ۹ اسفندماه در سالن مسابقات شهرک نفت اهواز آغاز شد لحظات پیش با قهرمانی تیم ایران در بخش بانوان و آقایان به کار خود پایان داد.
تیم های افغانستان و سلیمانیه عراق در بخش بانوان عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند همچنین در بخش آقایان تیم های افغانستان و عراق بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.
این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ۱۰ تیم خارجی و ۲ تیم از ایران در دو بخش کاتا و کمیته ویژه بانوان و آقایان برگزار شد.
در این پیکارها کاراته کاهایی از کشورهای پاکستان، امارات، افغانستان، لبنان، آذربایجان، زیمباوه، برزیل، ژاپن، کویت، کردستان عراق و ایران در این مسابقات با یکدیگر پیکار کردند.
در ادامه وحید بهرمان رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور گفت: حضور کاراته کاهای مطرح قاره های آمریکا جنوبی و آفریقا و ایران موجب جذابیت بیشتر این رقابت ها شد و چهره های جدید از دل این مسابقات شناسایی شد.
وی گفت: خوشبختانه کاراته کشورمان و به ویژه سبک سوکیوکوشین در جهان جایگاه بسیار خوبی داشته و بسیاری از ورزشکاران ما در رقابت های جهانی عنوان دار هستند.
رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور به میزبانی خوب اهواز در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: با توجه به این که برای چندمین بار این مسابقات در اهواز برگزار می شود باید گفت که میزبانی بسیار آبرومندانه ای بود و مسابقات در سطح کیفی بسیار خوبی برگزار شد.

 

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.