جزئیات حادثه تیراندازی در صفی‌آباد دزفول/ورود شورایعالی امنیت به حادثه دزفول + اسامی کشته و زخمی ها

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: تیم‌های مجرب فرماندهی انتظامی خوزستان برای بررسی حادثه تیراندازی به هیئت عزاداری در صفی آباد دزفول اعزام شده‌اند و به نظر می‌رسد عوامل این حادثه به زودی شناسایی و دستگیر می‌شوند.

سید رحمان موسوی در پی حادثه تیراندازی شب گذشته در دزفول که به کشته و مجروح شدن ۴ تن از هموطنانمان همراه شد گفت: شب گذشته حدود ساعت ۲۲:۳۰ چند نفر افراد ناشناس سوار بر یک دستگاه خودروی پژوپارس در شهرک صفی آباد دزفول اقدام به تیراندازی کردند.

وی افزود: این افراد با حضور در حوالی تکیه قمر بنی هاشم واقع در شهرک صفی آباد دزفول در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند به تعدادی از مردمی که بیرون از تکیه عزاداری حضور داشتند شلیک کردند.

معاون اجتماعی ناجا گفت: متاسفانه در این تیراندازی دو نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و دو نفر نیز مجروح شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: اسامی دو نفر کشته شده این حادثه حسین کریمی یگانه با ۲۸ سال سن و بهمن رضایی ۲۵ ساله پس از انتقال به بیمارستان جان باختند و آقایان امین جدیدالاسلام و کاظم بختیاری نیز از ناحیه زانو مورد اصابت گلوله ضاربان قرار گرفته و در بیمارستان دزفول در حال مداوا هستند.

موسوی تاکید کرد در حال حاضر هیچ‌گونه نظری نمی توان درباره انگیزه ضاربان و عاملان حادثه اعلام کرد و تیم های مجرب و متبحر فرماندهی انتظامی خوزستان برای پیگیری و بررسی حادثه در محل حادثه حضور یافته‌اند و با توجه به اقدامات اولیه به نظر می‌رسد عاملان این حادثه به زودی شناسایی دستگیر می‌شوند.

وی باردیگر از مردم خواست به برخی شایعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی و سایت های نامعتبر بی توجه باشند و موضوعات را از طریق رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

مدیرکل امنیتی وزارت کشور از اعزام تیمی از طرف شورای امنیت کشور برای بررسی حادثه دزفول به استان خوزستان خبر داد.

جواد زرین‌کلاه مدیرکل امنیتی وزارت کشور با اشاره به حادثه جمعه شب-۲۴ مهر- در صفی‌آباد دزفول که منجر به کشته و زخمی شدن ۴ نفر شده است، اظهار داشت: ابعاد این حادثه در شورای تأمین استان خوزستان در حال بررسی است.

وی با تأکید بر اینکه معاونت امنیتی وزارت کشور به طور جد این موضوع را پیگیری می‌کند، تصریح کرد: همچنین دبیرخانه شورای امنیت کشور نیز چگونگی این حادثه را پیگیری و بررسی خواهد کرد.

مدیرکل امنیتی وزارت کشور خاطرنشان کرد: تیمی از طرف شورای امنیت کشور برای بررسی دقیق این حادثه عازم خوزستان خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.