تشکیل شورای مشورتی جوانان شهرستان بندر ماهشهر در هفته جوان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مشاور فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در امور جوانان و سازمان‌های مردم نهاد از تشکیل شورای مشورتی جوانان شهرستان و برگزاری نخستین نشست این شورا در هفته جوان خبر داد.

اسماعیل طرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر با تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان اظهار کرد: جوان نیروی عظیمی است که می‌تواند کشور را به سامان برساند، جوانان همیشه در عرصه‌های مختلف درخششی وصف‌ناپذیر داشته‌اند، در جنگ تحمیلی اکثر فرماندهان طراز اول از جوانان بودند و این می‌تواند مهر تاییدی به مدیریت جوانان در عرصه‌های مختلف باشد.

وی افزود: امروزه شوراهای مشورتی را بازوی مسئولان می‌خوانند، چرا که جوانان آماده می‌شوند تا مدیریت کشور در بخش‌های دولتی و خصوصی را در دست بگیرند.

طرفی در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با روز جوان، شورای مشورتی جوانان شهرستان بندرماهشهر تشکیل و نخستین نشست این شورا در هفته جاری که مصادف با هفته جوان است، برگزار خواهد شد.

مشاور فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در امور جوانان و سازمان‌های مردم نهاد مهمترین اهداف تشکیل شورای مشورتی جوانان شهرستان بندر ماهشهر را پرورش مدیران آینده و فعال کردن جوانان در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: با حمایت‌های فرماندار شهرستان برنامه‌ای جامع برای جوانان بندر ماهشهر تهیه شده و ایجاد این شورای مشورتی می‌تواند گامی بلند در راستای فعال کردن جوانان در عرصه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت فکری و کارشناسی جوانان برای حل مسائل شهرستان باشد.

طرفی در پایان اضافه کرد: نخستین جلسه این شورا با نمایندگان جوان ادارات مختلف شهرستان تشکیل خواهد شد و پس از تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌ها، در فراخوانی از جوانان شهرستان بندر ماهشهر برای ارائه طرح‌ها و هم‌فکری دعوت به عمل خواهد آمد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.