سید حسن خمینی نامزد خبرگان می شود؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در حالی که تا چند ماه دیگر انتخابات مجلس خبرگان برگزار خواهد شد اصلاح طلبان رایزنی های انتخاباتی خود را در این خصوص آغاز کرده اند.

در تازه ترین خبر در این مورد شنیده است که طیفی از اصلاح طلبان تلاش می کنند تا فهرستی را به سرلیستی اکبر هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی مهیا کنند.

بر اساس این خبر سید حسن خمینی تا کنون در این مورد و در پاسخ به درخواست های اصلاح طلبان مقاومت کرده و پاسخ منفی داده است.

پیش تر نیز سایت مثلث آنلاین در خبری نوشته بود :شماری از اصلاح‌طلبان از سیدحسن خمینی درخواست کرده‌اند که برای انتخابات مجلس خبرگان نامزد شود.

مثلث‌آنلاین ادامه داده بود :«پس از اینکه اصلاح‌طلبان توانستند در ائتلاف با میانه‌روها به بخشی از خواسته‌های خود در دولت یازدهم دست یابند اکنون به صورت جدی تصمیم دارند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به صورت فعالانه وارد عمل شوند.

در همین راستا برخی چهره‌های با سابقه اصلاح‌طلب از حاج سید حسن آقای خمینی که سالیانی را در قم به تحصیل علوم حوزوی پرداخته خواسته‌اند خود را برای انتخابات خبرگان رهبری نامزد کند.آنها حتی به وی توصیه کرده‌اند در صورتی که شورای نگهبان خواستار حضورش در آزمون علمی اجتهاد شد او در این آزمون هم شرکت کند تا مانعی برای نامزدی‌اش در انتخابات ایجاد نشود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.