حمایت اصلاح طلبان خوزستان از نامه آیت الله دستغیب خطاب به نمایندگان مجلس خبرگان رهبری+متن نامه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:اصلاح طلبان خوزستان طی نامه ای سرگشاده از نامه آیت الله دستغیب، خطاب به نمایندگان مجلس خبرگان رهبری حمایت کردند.

به گزارش عصر جنوب، اصلاح طلبان خوزستان با مخاطب قرار دادن نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان از آنان خواستند تا با توجه به وظایف ذاتی نمایندگی در مجلس خبرگان و با گوش فرا دادن به توصیه های حضرت ایه الله دستغیب ، عضو مجلس خبرگان رهبری ، هر چه بیشتر در جهت تحکیم پایه های نظام اسلامی و استقرار حاکمیت واقعی رای و نظر مردم پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

متن نامه سرگشوده اصلاح طلبان خوزستان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان

سلام علیکم؛ احتراما لازم می دانیم تا با حمایت قاطع از نامه ایه الله دستغیب ( نماینده مردم در محلس خبرگان رهبری ) ، بعنوان شهروندان جمهوری اسلامی ایران و دلسوزان نظام اسلامی حاصل از رای مردم و با یادآوری این سخن امام راحل مبنی بر میزان بودن رای ملت ، نسبت به وظایف ذاتی و نظارتی شما نمایندگان استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تذکر دهیم.

اعمال خواست و نظر مردم در برنامه ها و سیاست های کلان نظام  و همراهی با مردم اصلی ترین عامل دوام و استحکام نظام اسلامی است و این مهم تنها با حاکمیت رای مردم در تمامی سطوح برنامه ریزی واجراء و نظارت بر کلیه دستگاههای حکومتی میسر خواهد بود.

لذا ما خواستار توجه شما به رای موکلین خود و حرکت در راستای  اجرای بدون تنازل قانون اساسی و حفظ و تکریم شخصیت های بزرگ انقلابی و استوانه های نظام ، همچون ایه الله هاشمی رفسنجانی هستیم.

اصلاح طلبان استان خوزستان

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.