“سعیداوی” رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش با حضور فرماندار ، معاون آموزش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و سایر مسئولین درسالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه برگزار گردید.

دراین مراسم عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار شهرستان حمیدیه ضمن تشکر از تلاش های آقای کعبی رئیس اداره آموزش و پرورش سابق بیان داشت: تغییرات لازمه زندگی و مدیریت پویا است و هدف از انجام تغییرات، تلاش برای انتقال و کسب تجربه افراد در جایگاه های مختلف است

وی ادامه داد: گاهی اوقات نظام آموزشی مجبور است برای دست یابی به اهداف آموزشی و پرورشی در زمینه مدیریتی تحولاتی ایجاد کند تا زمینه را برای استقرار اهداف و برنامه ریزی های مطلوب فراهم کند و در اصل تحول در این جهت صورت می گیرد تا نگرش ها به یکدیگر نزدیک تر شود.

وی خاطر نشان کرد : توجه ویژه به مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش، یکی از مهمترین وظایف همه مسئولین است.

سعیدی نیا در پایان: ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته خواستار توجه بیش از پیش مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان به مسائل تعلیم وتربیت دانش آموزان  شد.

در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های آقای کعبی مدیر پیشین اداره آموزش و پرورش حمیدیه تجلیل بعمل آمد و آقای کریم سعیداوی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.