۲ کلاهبردار اینترنتی در دزفول دستگیر شدند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرهنگ علی الهامی روز دوشنبه افزود: به دنبال شکایت فردی مبنی بر برداشت مبلغ ۱۸۷ میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی اش شناسایی و دستگیری سارقان اینترنتی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: طبق اظهارات،مالباخته به علت آگاهی نداشتن و اعتماد نابجا اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار یک راننده کامیون قرار داده بود که متهم سوء استفاده کرده و با یافتن رمز دوم کارت بانکی اقدام به برداشت مبغ ۱۸۷ میلیون ریال کرده بود.
وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول به شهروندان توصیه کرد با توجه به افزایش خدمات از طریق اینترنت و به منظور پیشگیری از سوء استفاده افراد سودجو از در اختیار گذاشتن مشخصات بانکی و رمز دوم به دیگران جلوگیری کنند.
*دستگیری سارق سابقه دار در اندیمشک
فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک نیز گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و سرقت داخل خودرو و مغازه در سطح اندیمشک موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ محمد عزیزی افزود:ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان اندیمشک با رصد حوزه و کار اطلاعاتی دقیق یکی از سارقان با هویت ‘ ر – ن ‘ که دارای سابقه چندین فقره سرقت بود را شناسایی وبا هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴۰ عدد ساعت مچی مردانه و زنانه ،تعدادی گوشی مسروقه ، تعدادی باطری ساعت مچی ،تعدادی فلش وانواع حافظه جانبی موبایل ومقداری زیورآلات زنانه و انگشتر مردانه کشف و ضبط کردند.
وی افزود:متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت در شهرستان اندیمشک اعتراف کرد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.