ستاد بحران دزفول در آماده باش کامل بسر می برد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس ستاد بحران دزفول با اشاره به وقوع زمین لرزه های پیاپی در این شهرستان گفت:ستاد بحران دزفول فعال بوده و تمهیدات لازم برای امداد رسانی در حوادث احتمالی ناشی از زلزله اتخاذ شده است.

۲ زمین لرزه با شدت ۴،۱ و ۴،۲ ریشتر در ساعات ۶:۹ دقیقه و ۹:۱۵ دقیقه روز یکشنبه ۶ خرداد شهر میانرود از توابع دزفول را لرزاند.
این زمین لرزه ها در نقاط مختلف شهرستان دزفول و نیز شهرستان شوش احساس شده و موجب نگرانی شهروندان شدند.
امیر عیسی زاده روز یکشنبه افزود:در روزهای اخیر زمین لرزه های متعددی با شدت های مختلف در شهرهای دزفول،شوشتر،شوش،گوریه و میانرود ثبت شده که موجب نگرانی شهروندان شده اند.
وی افزود:ستاد بحران شهرستان دزفول فعال بوده و دستگاه های امدادی عضو این ستاد آمادگی لازم برای کمک رسانی در حوادث احتمالی ناشی از زمین لرزه را دارند.
رئیس ستاد بحران دزفول همچنین به شهروندان توصیه کرد منازل خود را در مقابل حوادث بیمه و مقاوم سازی کنند.
نصراله فخر مجدیان بخشدار مرکزی دزفول نیز گفت:تاکنون خسارتی ناشی از زمین لرزه در شهر میانرود و روستاهای این بخش دریافت نشده است .
سیدمهدی چلوی بخشدار چغامیش دزفول نیز گفت: این بخش برای امداد رسانی در حوادث احتمالی ناشی از زلزله نیازمند خودروهای امدادی است.
از چهارم تا صبح روز ششم خرداد ۱۸ زمین لرزه با شدت های بین ۲ تا ۴،۲ ریشتر در شهرهای میانرود،دزفول ،شوش ،شوشتر و گوریه خوزستان ثبت شده است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.