۳ کشته و زخمی در درگیری بومی ها با پلیس در بهبهان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:فرمانده انتظامی خوزستان گفت: تجمع‌ ساکنان روستای شهرویی بهبهان نسبت به روند استخدام پالایشگاه بید بلند ۲ بهبهان منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر شد.

سردار محمدرضا اسحاقی با اعلام این خبر گفت: عصر سه‌شنبه‌ برخی ساکنان روستای شهرویی بهبهان در اعتراض به روند استخدام در پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ ضمن تجمع، مسیر بهبهان به رامهرمز را بسته و اقدام به درگیری با ماموران پلیس کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی بلافاصله پس از اطلاع از تجمع وارد عمل شدند و سعی در آرام کردن تجمع کنندگان و بازگشایی مسیر داشتند که برخی افراد حاضر در این تجمع اقدام به تیراندازی کرده و یکی از اهالی روستا کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

اسحاقی تصریح کرد: پلیس توانست این تجمع را در اسرع وقت ممکن مدیریت و حاضران را پراکنده کند، ضمن آنکه برخی افراد مسلح در این تجمع را بازداشت کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این تجمع منجر به درگیری و بسته شدن مسیر ارتباطی بهبهان به اهواز و باعث ترافیک سنگین شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: حادثه در حال پیگیری و بررسی جدی قضایی است و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا به آخرین خبرهای رسیده هم اکنون منطقه محل درگیری و سایر نقاط شهر با رصد ماموران انتظامی و امنیتی آرام و به دور از هیچگونه درگیری گزارش شده و مسئله در شورای تامین در حال رسیدگی است.

در همین حال ماموران انتظامی با وجود تلاش عده‌ای برای برهم زدن نظم عمومی با اتخاذ تدابیر مناسب به ناآرامی ایجاد شده پایان دادند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.