دوئل سیاسی ۴۰ نفره برای تصاحب یک کرسی مجلس بهبهان!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: زمزمه حضور ‌بیش از چهل چهره شاخص و غیر مطرح با گرایش‌های سیاسی مختلف در انتخابات پیش رو شنیده می‌شود.

به گزارش عصر بهبهان ، در طول زمان تبلیغات غیررسمی حضور چشمگیر کاندیداهای انتخابات مجلس بهبهان می تواند به فرصتی برای آگاهی بخشی و نقد شرایط موجود و افزایش مشارکت مردم تبدیل شود اما با رعایت این ملاحظه که هر یک از کاندیداها به ویژه هواداران شان به اقدامات و رفتارها و گفتارهای سلبی علیه یکدیگر مبادرت نکنند.

بر اساس شواهد موجود بیش از ۴۰ نفر از چهره های شناخته شده و غیر مطرح شهرستان بهبهان جهت حضور در رقابت سنگین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی و غیر رسمی اعلام آمادگی کردند که با احتساب این شرایط باید منتظر اتفاقات غیر منتظره ای در این حوزه انتخابیه باشیم.

نکته قابل توجه در این مسئله تعدد بی سابقه کاندیداهای این حوزه انتخابیه در دوره دهم انتخابات مجلس است که بنا به شنیده ها هیچ کدام از آنها حاضر به کناره گیری و اجماع با یک گروه خاص نیستند .

البته شاید در آینده نزدیک رایزنی های مرسوم از تعداد ذکر شده آمارکنونی بکاهد اما چیزی که تعجب بسیاری از فعالان رسانه ای و مردم عادی را برانگیخته است حضور چهره های برجسته سیاسی خارج از شهرستان و به نوعی غیر بومی  در این حوزه انتخابیه است که علیرغم وجود بسترهای مناسب در زادگاه و محل زندگی خود ، صحنه سیاسی بهبهان را برای عرض اندام خود برگزیدند.

به هر حال با گذر زمان بسیاری از معادلات تغییر خواهند کرد که امید است نتیجه این اتفاقات سیاسی ، فضای مطلوبی را برای شهرستان بههبان رقم بزند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.