قدردانی مدیر آموزش و پرورش از مشارکت خیرین مدرسه ساز باوی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی از استقبال و مشارکت مردم و خیرین مدرسه ساز تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان باوی ، مجید موحدیان با تاکید براجرای مصوبات جلسات مجمع خیرین مدرسه ساز در مورد نحوه هزینه کردن کمک های مردمی گفت :طبق اساسنامه مجمع خیرین مدرسه ساز ،  انجام تعمیرات واقدامات برای هزینه کردن کمک های نقدی با تصمیم جمعی مجمع خیرین است که درجلسات ماهانه مشخص می شود و هر عضو از جمله مدیر آموزش و پرورش تنها یک رای مجمع را دارد. همچنین، بیلان و عملکرد مالی مجمع شفاف است و هر یک از اعضای که تعداد آنها شش نفر است، می توانند با مراجعه به بانک ازموجودی حساب آن مطلع شوند.

وی موجودی نقدی مجمع خیرین را در حال حاضر ۲۲ میلیون تومان ذکر کرد و افزود: کمک های غیر نقدی نیز شامل اهدای وسایل سرمایشی و گرمایشی ، مصاح ساختمانی ، وسایل کمک آموزشی و اهدای زمین است.در جشنواره سال گذشته ، شش هزار مترمربع و در جشنواره سال جاری ۱۸ هزار مترمربع زمین برای ساخت مدرسه به آموزش و پرورش باوی اهدا شد.

موحدیان در مورد اولویت دادن به تعمیرات و ساخت و ساز مدارس و حساسیت نسبت به هزینه کردن وجوه مجمع که تبرعات مردم خیر است ، توضیح داد:چک های مجمع با حساسیت و بعد از مشورت و ارزیابی کارشناسانه توسط مدیریت امضا می شود. و با توجه به هزینه های بالای تعمیرات وتعدد مدارس فرسوده شهرستان این موجودی واقعا کافی نیست و فقط می توان در پروژه های اضطراری ومحدود اقدام کرد که دراین زمینه تاکنون مجمع هزینه  دو پروژه  را درروستاهای عماشیه ، حنیری و مهدی شبه اجرا و تامین کرده است.

جابر عامری ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان باوی نیز ضمن قدردانی از مشارکتهای مردمی در شهرها و روستاهای سراسر شهرستان گفت : مبالغ اهدا شده توسط مردم با نظر جمعی اعضای مجمع خیرین و با توجه به اولویت پروژه ها ، تعمیرات و بازسازی مدارس هزینه می شود و با توجه به بنیه مالی و توانایی مجمع ، اولویت با تعمیرات مدارس فرسوده یا خطرآفرین است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.