پیدا شدن جسد چوپان باغملکی در کوهستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس جمعیت هلال احمر باغملک گفت: چوپان میانسالی از اهالی روستای کوچک “چَهتون” در نزدیکی روستای پوتو به قصد چرای گوسفندان خود به کوه رفت ودیگر به خانه برنگشت و در کوه های اطراف جان به جان آفرین تسلیم کرد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باغملک نیوز:چوپان میانسالی که صبح دیروز به همراه گله اش روستای چهتون ازتوابع بخش  میداوود را به منظور چرای دام و طبق معمول همه روزه ترک کرده بود دیگر به خانه بازنگشت.

در خصوص این حادثه محسن علیزاده رئیس جمعیت هلال احمر باغملک در گفتگو با خبرنگار ما گفت:روز گذشته طی تماسی به ما اطلاع داده شد که چوپان میانسالی از اهالی روستای کوچک “چَهتون” در نزدیکی روستای پوتو به قصد چرای گوسفندان خود به کوه رفت ودیگر به خانه برنگشت ماهم سریعا نیروهای امدادی خود را به همراه یک دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام کردیم وبه کمک مردم حاضر درمنطقه برای پیدا کردن این شخص پیوستند.

علیزاده افزود:بعداز چند ساعت جستجو نزیک به ساعت ۱۲ شب بود که باخبر شدیم فرد مورد نظر را پیدا کردند اما متاسفانه فوت کرده بود وبه تشخیص نیروهای ما براثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.

مسؤول جمعیت هلال احمر باغملک درادامه بیان کرد: سریعا با نیروی انتظامی هماهنگی های لازم صورت گرفت وجهت بررسی صحنه وچگونگی رخ دادن حادثه به نیرو های خود اعلام کردیم که از تغییر موقعیت جنازه خود داری کنند تا نیروی انتظامی به منطقه برسد بعد از اتمام بررسی های نیروی انتظامی درساعت ۲ بامداد باکمک مردم واهالی روستا جنازه را برای انتقال به پزشکی قانونی از منطقه خارج کردیم.

گفتنی ست در دو ماه گذشته چوپان جوانی  ساکن روستای دره زرد از توابع بخش صیدون که برای چرای دام خود به کوهستان رفته بود در کوه های اطراف به ضرب گلوله به قتل رسید.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.