شایعه استیضاح شهردار بندرامام خمینی صحت دارد؟

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) خبرهای منتشر شده درباره استیضاح شهردار این شهر را تکذیب کرد.

در چندروز گذشته خبرهایی در برخی شبکه‌های مجازی مبنی بر کلید خوردن طرح استیضاح شهردار بندر امام خمینی(ره) در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی منتشر شده است.

بهنام ادیبی در همین زمینه در گفت‌وگو با تسنیم باتکذیب استیضاح شهردار این شهر اظهارداشت: نصیری فر یکی از شهرداران خوب بندر امام در دوره‌های اخیر بوده است.

وی افزود: نصیری فر باتوجه به داشتن تحصیلات مرتبط با حوزه  شهری و دارای سابقه و تجربه در بدنه شهرداری و همچنین شناخت کامل به منطقه توانسته  در زمینه ی زیر ساختی و عمرانی فعالیت های کم نظیر در شهر انجام دهد و باتوجه به شروع پروژه ها سال۹۵، بزودی شاهد ای مدعا خواهد بود.

ادیبی افزود: بنده تا به امروز که به عنوان رئیس شورا هستم از هیچکدام از  اعضای شورا کلمه‌ای به عنوان مخالفت نشنیدم جه برسد به استیضاح ایشان و این موضوع را می توان در مصوبات ارایه  شده از سوی شهردار به شورا دید که با استقبال تمام اعضا شورا روبرو می‌شود.

نماینده مردم بندر امام خمینی در شورای شهر اظهار داشت: شهردار بندر امام خمینی برای انجام هر پروژه با طرح توجیهی علمی و عملی مصوبات را ارائه می‌کند و انصافاً تمامی اعضا شورا از عملکرد وی رضایت دارند و این موضوعات شایعه بیش نیست.

رئیس شورا در ادامه افزود: مطمئن باشید شورای شهر باتوجه به جایگاه مردمی و پشتوانی مردم مستقل است و هیچ‌کسی نمی‌تواند در امور مربوط به شورای شهر دخالت یا تحکیم کند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.