جا ماندن گاز استریل در شکم بیمار بندرامامی!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: کادر پزشکی اتاق عمل درمانگاه راه زینب بندر امام درون شکم یک بیمار سزارینی گاز استریل به جا گذاشتند.

به گزارش فارس از ماهشهر، زن ۴۴ ساله بندر امامی پس از زایمان سزارین به دلیل دردهای شدید به پزشک مراجعه کرد و متوجه شد کادر پزشکی و اتاق عمل درمانگاه راه زینب گاز استریلی را درون شکم وی جا گذاشته‌اند.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر بندر امام با تأیید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: همسر این زن روز انجام عمل جراحی به شورای شهر مراجعه کرد و از عملکرد تیم پزشکی این درمانگاه شکایت داشت.

بیژن یوسفی اظهار کرد: این شخص مدعی بود که در این درمانگاه خیلی دیر به وضعیت همسرش رسیدگی کرده‌اند و در حین عمل نیز از پزشکان دیگر مشاوره خواسته‌اند.

وی ادامه داد: این زن ۴۴ ساله بندر امامی پس از زایمان سزارین دردهای شدیدی را احساس می‌کرد و هنوز پس از یک ماه از زایمان همچنان تحت درمان است.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر بندر امام تصریح کرد: پس از انجام آزمایشات متعدد مشخص شد تیم پزشکی درمانگاه راه زینب این شهر گاز استریلی را درون شکم این زن به جای گذاشته‌اند.

یوسفی افزود: متأسفانه با وجود جمعیت حدود ۸۰ هزار نفری بندر امام خمینی این شهر فاقد امکانات درمانی و پزشکی مناسب است و همین مسئله تاکنون قربانیان زیادی داده است.

وی خاطرنشان کرد: بیماران زیادی بوده‌اند که به دلیل نبود امکانات لازم در بندر امام خمینی در حین اعزام به ماهشهر و مرکز استان پشت ترافیک سنگینی که به طور مرتب در مسیر ورود و خروج این شهر شکل می‌گیرد جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر بندر امام در پایان متذکر شد: این شهر نیازمند احداث یک بیمارستان مجهز با کادر درمانی متخصص و کارآمد است و امیدواریم مسئولان صدای ما را شنیده و نسبت به این موضوع اقدام لازم را انجام دهند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.