قطع برق مشترکان بدهکار بندر امام در جهنم خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: اداره برق بندر امام به‌قصد دریافت مطالبات خود، در بدترین فصل سال، نسبت به قطع انشعاب برق تعدادی از مشترکان اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام، درحالی‌که گرمای بالای ۵۰ درجه و رطوبت فوق ۱۰۰ درصد، مدت‌هاست که به مردم جنوب حمله‌ور شده است، اداره برق بندر نیز فرصت را غنیمت شمرده و طلب مطالبات به‌حق خود را در بدترین شرایط جوی از مشترکان بدهکار، با قطع انشعاب برق کرده است.

برخی از شهروندان با مراجعه به خبرنگار ایلنا در این بندر صنعتی گفتند: ولو برای یک ساعت هم که برق منزلی را قطع کنند، یک فاجعه است.

یکی از مسئولان اداره برق در این خصوص گفت: مشترکانی داریم که حدود ۱۰ سال است بدهی خود را نداده‌اند و ما ناچار به قطع برق مشترکان بدهکار هستیم.

سیدمهران رفیعی بخشدار بندر امام نیز در این ارتباط گفت: با جوکار رئیس اداره برق صحبت می‌کنیم تا در فصل پائیز و زمستان، نسبت به اقدام عملی برای دریافت مطالبات خود اقدام کنند.

برخی از مشترکان نیز بالا بودن بهای قبوض برق را یکی از علت‌های عدم توانایی پرداخت به‌موقع بدهی مشترکان عنوان کرده و گفتند: در این شرایط خاص، ما ناچاریم به‌صورت ۲۴ ساعته کولرهای گازی خود را روشن نگه‌داریم تا از گرمای بی‌سابقه در امان باشیم. مسئولان باید شرایط خاص ما را درک کنند و تمهیدات مناسب‌تری اتخاذ کنند، اینجا بدون کولر نمی‌شود نفس کشید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.