کاظمی نژاد: نصیری فر شرایط لازم برای شهردار شدن را ندارد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان، گزینه معرفی شده اعضای شورای شهر برای تصدی سمت شهرداری بندرامام را فاقد شرایط تصدی این سمت دانست.

پیمان کاظمی نژاد اظهار کرد: رد صلاحیت شهردار پیشنهادی شورای شهر بندرامام به معنای عدم صلاحیت وی برای پذیرفتن سایر منصب ها نیست و هر شغلی مانند خلبانی و نیروی انتظامی شرایط اولیه خاصی دارد که باید برای ورود به آن شغل تمامی شرایط اولیه توسط متقاضی احراز شود.

وی افزود: حبیب نصیری فر شهردار بندرامام به لحاظ جسمی شرایط لازم را برای شهردار شدن ندارد و به اعضای شورای شهر بندرامام اعلام شده که در صورت اصرار بر شهردار ماندن این فرد می توانند رای اصراری زده تا مسئله در شورای حل و اختلاف استان پیگیری شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان عنوان کرد: به هر حال نظر بر این است که طبق مواد قانونی این شخص صلاحیت شهردار شدن ندارد اما می تواند در منصب های دیگر به ارائه خدمت به مردم بپردازد.

به  گزارش خبرنگار مهر، حبیب نصیری فر دوم اردیبهشت ماه با کسب شش رای موافق به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد و پیش از این گلمرادی شهردار بندرامام خمینی بود که همزمان با تعطیلات نوروزی امسال از سمت خود استعفا کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.