نخستین محموله دام زنده در اسکله شادگان بارگیری شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: نخستین محموله صادراتی دام زنده از اسکله شادگان مجتمع بندری امام خمینی (ره) به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری و صادر شد.

سعدالله عبداللهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال آغاز فاز عملیاتی اسکله تجاری شادگان و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت این اسکله محلی و توسعه و رونق تجارت در منطقه، نخستین محموله دام زنده با حضور نماینده ویژه استاندار و فرماندار شهرستان شادگان و با هماهنگی و همکاری ارگان‌های ذی‌ربط محلی بارگیری شد.

وی افزود: انتظار می‌رود با آغاز فعالیت این اسکله تجاری که در مجاورت خور ابوخضیر (از انشعابات خور موسی) واقع شده است، به تدریج فعالیت‌های تجاری از جمله واردات کالاهای همراه مسافر و صادرات انواع محصولات کشاورزی و دامی رشد پیدا کرده و این اسکله به محلی برای فعالیت‌های تجاری در منطقه تبدیل شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان یادآور شد: به دنبال سیاست‌های دولت تدبیر و امید رفع محرومیت و رونق کسب و کار در مناطق محروم، سازمان بنادر و دریانوردی، سرمایه‌گذاری در این مناطق را وجه همت خود قرار داده و اقدام به احداث بنادر محلی همچون اسکله تجاری شادگان کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال تکمیل احداث اسکله شادگان، این اسکله در پنجم آبان ماه سال جاری با حضور مقامات استانی و شهرستان شادگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و وارد فاز عملیاتی شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.