“عبدولی” قهرمانی جهان را به تماشاگران آبادانی و اندیمشکی تقدیم کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: قهرمان اندیمشکی کشتی فرنگی باشگاه های جهان در خصوص این رقابت ها گفت: این قهرمانی را مدیون حمایت تماشاگران آبادانی و اندیمشکی می دانم و این قهرمانی را به آنان تقدیم می کنم.

سعید عبدولی پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات نخستین دوره رقابت های کشتی فرنگی جهان گفت: تیم پاستور اندیمشک خود را برای کسب عنوان قهرمانی آماده کرده بود و با قدرت این عنوان را بدست آورد.

وی افزود: در دیدار فینال برابر تیم گاشف روسیه در شش وزن پیروز شدیم در حالی که این تیم روسی بسیاری از قهرمانان جهان و المپیک را به همراه داشت.

ملی پوش کشتی فرنگی ایران ادامه داد: از لحاظ آمادگی شرایط بسیار خوبی داشتم و می خواستم با این قهرمانی حقم را که بارها در رقابت های جهانی و المپیک و آسیا خورده بودند را بگیرم.

عبدولی عنوان کرد: تیم های روسیه، ترکیه و بلاروس و همچنین چین با همه ملی پوشانشان در این مسابقات حضور یافتند که این نشان از اهمیت بالای مسابقات بود.

وی تصریح کرد: اکنون همه دنیا به قدرت ایران و اندیمشک در کشتی فرنگی پی بردند و امیدواریم از امروز حمایت ها از سوی فدراسیون کشتی ایران بیشتر شود.

این کشتی گیر اندیمشکی خاطرنشان کرد: تماشاگران آبادان و اندیمشکی در این دو روز به شکل ویژه ای از ما حمایت کردند و این قهرمانی را به آنان تقدیم می کنم.

عبدولی با تشکر از میزبانی خوب شهر آبادان در این مسابقات اظهار داشت: با اینکه فرصت زیادی در اختیار آبادانی برای میزبانی نبود اما مسوولین آبادانی با تلاش شبانه روزی به طور شایسته ای این میزبانی را انجام دادند و شاید در ایرن شاهد اینگونه میزبانی دیگر نباشیم.

تیم پاستور اندیمشک با شکست دادن تیم ماسور گاشف روسیه عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابت های کشتی فرنگی جهان را که در آبادان برگزار شد را بدست آورد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.