مگر از روی جنازه ام بگذرند که اجازه دهم خیانتی به اندیمشک صورت گیرد

عصر جنوب: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ، در رابطه با برخی از شایعات دررابطه با حدود و حریم دزفول و اندیمشک گفت: مگر از روی جنازه ام بگذرند که اجازه دهم خیانتی به اندیمشک صورت گیرد.
انتشار برخی اخبار در رسانه موجب اعتراضاتی در رابطه با تعیین حد و حدود بین شهر های اندیمشک و دزفول شد، در رابطه با این موضوع نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در نماز جمعه این هفته شهرستان اندیمشک اظهار داشت: مگر از روی جنازه ام بگذرند که اجازه دهم خیانتی به اندیمشک صورت گیرد.

وی افزود: بیش از سی سال است که حریم شهرهای اندیمشک و دزفول مشخص نشده و ما این گلایه را از مسئولان وقت داریم که پس از مصوب شدن فرمانداری اندیمشک باید حریم این دو شهر مشخص می شد تا امروز به چنین بلایی دچار نشویم اما متأسفانه این کار را نکردند و این قضیه مدت ها به طول انجامیده است.

وی تصریح کرد: حریم اندیمشک و دزفول، پایگاه بوده اما حال اگر توافقاتی میان مسئولان وقت دو شهر صورت گرفته بوده یا خیر، من بی اطلاع هستم.

دارایی عنوان کرد: طبق تصمیمی که (در زمان مسئولان وقت و نه در زمان بنده) گرفته شده حریم دزفول و اندیمشک در ابتدای کوی نیرو تعیین شد وتابلوی مربوطه را هم در آنجا نصب کردند و همه هم این را می دانید و مسئولان وقت هم این را می دانستند اما هیچ اعتراضی صورت نگرفت و هیچ اتفاقی هم نیفتاد و اکنون این وضعیت با نصب آن تابلو تثبیت شده و کسانی که باید از حریم شهر دفاع می کردند نمی دانم چگونه دفاع کرده اند!.

وی خطاب به کسانی که به عدم حضور نماینده اندیمشک در جلسات مسئولان شهری انتقاد دارند گفت: بنده در شرایطی می توانم در چنین نشست هایی شرکت کنم که نماینده دزفول هم در آن شرکت داشته باشد بنابراین اینگونه نیست که هر کس دلش بخواهد بتواند در هر جلسه ای شرکت کند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: امروزه بسیاری از دزفولی ها در اندیمشک و بسیاری از اندیمشکی ها در دزفول سرمایه گذاری کرده و می کنند و ما نیز از کسی که بیاید در اندیمشک سرمایه گذاری کرده و اینجا را آباد کند استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: عدم تعیین حریم اندیمشک و دزفول به ضرر هردو شهر است و قطعاً این کار، روزی انجام خواهد شد اما راه حل آن این است که شوراهای هر دو شهر بنشینند و با هم بحث کرده و مستندات خود را ارائه نمایند بنابراین جای هیچگونه برخورد و دعوا وجود ندارد.

نماینده مردم در مجلس با اشاره به اظهارات استاندار خوزستان مبنی بر تعیین حد و مرز اندیمشک و دزفول خاطرنشان کرد: پس از اظهارات استاندار خوزستان که موجب ایجاد ابهام در ذهن بسیاری از افراد شد با وی تماس گرفته و علت را از جویا شدم که وی گفت نمی دانسته که مسئولان این دو شهر در این زمینه به توافق نرسیده اند و حال که اینگونه است این قضیه به خودی خود منتفی خواهد بود و جدایی کوی نیرو و شهرک صنعتی از اندیمشک اصلاً صحت ندارد.

وی افزود: شایعه جدایی ایستگاه راه آهن «سبزآب» هم به هیچ عنوان درست نیست و اصولاً منطقی هم نیست ایستگاهی که در چند کیلومتری یک ناحیه وجود دارد به ناحیه دیگری ملحق شود بنابراین نه از حوزه ما چیزی جدا خواهد شد و نه چنین چیزی امکان خواهد داشت.

دارایی در پایان عنوان کرد: مگر از روی جنازه ام بگذرند که اجازه دهم خیانتی به اندیمشک صورت گیرد و آنچه مسلم است آن است که این مطالب شایعه ای بیش نیست و صحت ندارد لذا از همه می خواهم آرامش خود را حفظ کنند چراکه بنده به شدت پیگیر موضوع هستم و هرگاه نتوانم کاری بکنم قطعاً به همه اعلام خواهم کرد و خود پیشاپیش شما به راه خواهم افتاد.

اندیمشک جوان

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.