زمین های منطقه پشمینه زار اندیمشک با تبانی واگذار شده اند / استاندار هیاتی ویژه به منطقه اعزام کتد

عصر جنوب: نماینده مردم اندیمشک گفت: هفت هزار و ۵۰۰ هکتار زمین منطقه پشمینه زار اندیمشک با تبانی واگذار شده و اکنون زمینی برای کشت در این منطقه وجود ندارد.
عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای کشاورزی اندیمشک اظهار داشت: در حالی که شهرستان اندیمشک در کنار دو رودخانه کرخه و دز واقع است اما چندان از این منابع آبی در بخش کشاورزی بهره مند نیست.وی با بیان اینکه سد در دست بالارود در اندیمشک دارای مشکلات زیادی است، افزود: طرح مطالعاتی این سد برای زمان فعلی که منطقه گرفتار خشکسالی است مناسب نیست؛ ضمن اینکه این طرح مربوط به ۷۰ سال پیش بوده که اکنون در دست اجراست.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفت هزار و ۵۰۰ هکتار زمین منطقه پشمینه زار اندیمشک با تبانی واگذار شده و اکنون زمینی برای کشت در این منطقه وجود ندارد.

دارایی از استاندار خوزستان خواست هیاتی را برای بررسی وضعیت اراضی پشمینه زار به اندیمشک اعزام کند.

این نماینده مجلس گفت: در حالی که منطقه چمگلک در دو قدمی سد دز و کرخه با مشکل کمبود آب مواجه بوده و بخش الوار گرمسیری اندیمشک نیز کمبود آب دارد، اعتبار آبرسانی در منطقه قلعه مختار به صورت نادرست هزینه می شود.

وی خواستار نگاه ویژه مسئولان استان خوزستان به مشکلات اندیمشک شد و اظهار کرد: در پرداخت تسهیلات کشاورزی نیز وضعیت وثیقه و ضمانت بسیاری از کشاورزان را آزار می دهد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.