۱۰ میلیون تردد نوروزی در جاده های خوزستان ثبت شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: از آغازطرح تعطیلات نوروزی تا ۱۳ فروردین ۱۰میلیون و ۴۰۰ هزارتردد در جاده های این استان ثبت شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از آغازطرح تعطیلات نوروزی تا ۱۳ فروردین ۱۰میلیون و ۴۰۰ هزارتردد در جاده های این استان ثبت شده است.

مسعود مصدقی دوشنبه اظهار کرد : ترددهای طرح نوروزی از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۳ فروردین ۹۶ در مقایسه با زمان مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد : تعداد ۲۳مانیتورینگ سامانه دوربین های نظارت تصویری ،۴۳ دوربین ثبت تخلفات عبور و مرور و ۷۸ دوربین تردد شمار درراه های استان فعال هستند که از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان رصد می شوند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد : محور های بندر امام- ماهشهر ، اهواز-اندیمشک و سه راهی کوپال-اهواز به ترتیب پر تردد ترین محور های استان ثبت شده اند که ۱۲ درصد از کل ترددها را وسایل نقلیه سنگین تشکیل داده است .

مصدقی افزود : در این مدت٢٣٪‏ تخلفات سه گانه از کل ترددهای موجود ، در راه های استان توسط دوربینهای نظارتی این اداره ثبت شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان فعالیت مجتمع های بین راهی را در کاهش تصادفات موثر عنوان کرد و گفت: وجود این مجتمع ها در کاهش تصادفات و رفع خستگی رانندگان موثر است و مسافران و رانندگان از خدمات این مجتمع ها استفاده می کنند.

استان خوزستان حدود ۱۴ هزار کیلومتر مسیر جاده ای دارد که حدود ۶۰درصد آن روستایی و مابقی راه های اصلی و فرعی است که حدود ۱۲۰میلیون تردد سالانه درشبکه راه های استان ثبت شده است.

طرح سفرهای نوروزی خوزستان از ۲۵اسفند۹۵ تا۱۵ فروردین ۹۶ با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، پلیس راه، هلال احمر و امداد و نجات جاده ای در حال اجرا است .

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.