«اسکندری» رئیس شورای شهر اندیمشک شد/ یک عضو شورا استعفا داد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار اندیمشک گفت: توجه به رفع نیازهای شهرستان و توسعه خدمات شهری اولویت شورای شهر اندیمشک باشد و اعضا این شورا با همدلی در این مسیر گام بردارند.

شانزدهمین جلسه رأی گیری انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اندیمشک با حضور تمام اعضا در محل فرمانداری اندیمشک برگزار و رأی گیری با انتخاب اعضای هیئت رئیسه به اتمام رسید.

پیمان جهانگیری در این جلسه، اظهار داشت: متاسفانه علی رغم برگزاری پانزده جلسه رأی گیری اعضای هیئت رئیسه شورای شهر اندیمشک تعیین نشده و همین مقوله اسباب نگرانی شهروندان را مطرح و به همین جهت دو جلسه در فرمانداری به منظور انتخاب اعضا هیئت رئیسه برگزار شده است.

وی افزود: به همین جهت اعضای شورای شهر لازم است با بررسی جوانب مختلف و نیازهای شهروندان طبق قانون عمل کرده و با ایجاد یک تفاهم مناسب زمینه رفع نگرانی شهروندان را فراهم کنند و اختلافات موجود را کنار گذاشته و رئیس جدید شورای شهر اندیمشک را انتخاب کنند.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: توجه به رفع نیازهای شهرستان و توسعه خدمات شهری اولویت شورای شهر اندیمشک باشد و اعضا این شورا با همدلی در این مسیر گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این جلسه مصطفی اسکندری هشت رأی و رعنا میر عالی یک رأی اعضا را کسب و دو نفر در این جلسه رأی ممتنع خود را در اعلام کردند.

محمد رضا بختیاری نیز در این جلسه با نه رأی اعضا و دو رأی ممتنع به عنوان نایب رئیس و کرامت میری نیز با هشت رأی اعضا و سه رأی ممتنع به عنوان منشی شورای شهر انتخاب شد.

هم چنین در پایان این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین فضل الله باقری نیز به علت طرح مباحث اعضا و در اعتراض به عملکرد شورای شهر اندیمشک استعفای خود را تقدیم شورای شهر اندیمشک کرد.

بیش از این، ۱۵ جلسه برای برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر اندیمشک تشکیل شد که ۲ جلسه آن در محل فرمانداری به ریاست فرماندار برگزار گردیده  و تساوی خسته کننده آرا به صورت ۵-۵-۱ میان سه نامزد پست ریاست شورا هم چنان در نشست فرمانداری نیز تکرار شد تا شورای اسلامی شهر اندیمشک، هم چنان بلاتکلیف باقی بماند و سرانجام در جلسه شورای شهر هیئت رئیسه تعیین شود.

پس از آن شورای شهر اندیمشک از امکان فعالیت قانونی محروم و اخبار متعددی مبنی بر انحلال شورای شهر منتشر شده بود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.