شهردار اندیمشک در یک قدمی استیضاح

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک با تاکید بر اینکه شورای شهر از پاسخ های شهردار قانع نشده است، گفت: امکان استیضاح شهردار مطابق قانون شوراها وجود دارد. سید سام حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص استیضاح شهردار اندیمشک اظهار کرد: این مهم در جلسه شورای شهر مطرح و محمدرضا پاپی شهردار اندیمشک به ۱۵ سوال مطرح شده از سوی اعضا پاسخ داد.

وی تصریح کرد: پرسش هایی مطرح شده از شهردار به عدم پرداخت به موقع حقوق و بیمه کارکنان شهرداری، وضعیت خدماتی نامطلوب شهری، عدم توجه به تذکرات اعضای شورای شهر در خصوص مشکلات حادی چون محل دفن زباله های شهری و جانوران موذی، پرونده مصالحه تراورس بتونی و غیره اختصاص داشت که شهردار نتوانست اعضای شورا را قانع کند.

حسینی با تاکید بر اینکه امکان استیضاح شهردار مطابق قانون شوراها وجود دارد، اضافه کرد: علاوه بر ۱۵ سوالی که شهردار به آنها پاسخ گفته و اعضای شورای شهر نیز قانع نشده اند سوالات دیگری نیز مطرح است.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک با تاکید بر اینکه شهرداری اندیمشک هیچگونه درآمد پایداری ندارد، از این مهم به عنوان یک ضعف یاد کرد و گفت: شهرداری فقط به درآمدهای ناشی از ارزش افزوده بسنده کرده و اقدام روشن و موثری در خصوص رفع این مشکل انجام نداده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.