احداث کارخانه تولید محصولات ورزشی در اندیمشک + پروژه های هفته دولت

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار اندیمشک گفت: به مناسبت هفته دولت و توسعه شهرستان بیش از ۴۳ طرح عمرانی و فرهنگی در اندیمشک افتتاح می‌شود که افتتاح کارخانه تولید محصولات ورزشی یکی از این پروژه‌‌هاست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، پیمان جهانگیری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: شهرستان اندیمشک در بخش کشاورزی، ریل جاده و سد دارای استعداد منحصر به فردی بوده که با توجه به این ظرفیت می‌توان برای توسعه شهرستان برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: به همین دلیل، امسال و با هدف تجلیل از کارمندان شهید، ایجاد زمینه توسعه، رفع محرومیت شهرستان و افزایش خدمات شهری در هفته دولت برنامه ریزی گسترده‌ای صورت گرفته شده است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: ایجاد هفت کمیته حراست، برنامه ریزی، پشتیبانی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی عمرانی و برگزاری ۱۲ جلسه مرتبط با پاسداشت هفته دولت از جمله اقدامات در نظر گرفته شده در شهرستان است.

وی گفت: به مناسبت هفته دولت و توسعه شهرستان بیش از ۴۳ طرح عمرانی و فرهنگی در اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

جهانگیری افزود: بهره‌برداری از دو طرح تولیدی کشاورزی در زمینه پروار‌بندی گوسفند و محصولات دام و طیور و نیز طرح بی تی اس مخابرات جانبازان از مهم‌ترین طرح‌های پیش‌بینی شده برای افتتاح در هفته دولت در این شهرستان است.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: هم چنین طرح توسعه تولید کارخانه محصولات ورزشی مجید با همکاری بخش خصوصی در این شهرستان با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: این طرح‌ها با حضور قدرت دهقان معاون استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان محلی در یک آئین ویژه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانگیری عنوان کرد: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا دفاع مقدس و مدافع حرم، شرکت و سخنرانی در نماز جمعه، خدمات‌رسانی رایگان به شهروندان در حوزه بهداشت و اتوبوسرانی، برگزاری ویژه مراسم هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای پاسداشت هفته دولت در اندیمشک است.

وی افزود: پس از برگزاری مراسم‌های پیش‌بینی شده در شهرستان برای نکوداشت هفته دولت، ضمن سفر استاندار خوزستان به اندیمشک روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام حوزه راه، ورزش، بهداشت، شهری، فرهنگی، صنعتی، اقتصادی شهرستان به صورت ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.