نماینده مجلس: اندیمشک به شدت به گاز نیاز دارد/ کارخانه سیمان الوار گرمسیری به زودی افتتاح می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۹۷ درصد گاز مصرفی خوزستان در بخش تولید به کار گرفته می‌شود و دارای ارزش افزوده است و هزینه انجام شده در این حوزه به جیب مردم و خزانه باز می گردد؛ بنابراین باید نگاه مسئولان به گاز مورد نیاز استان نگاهی ویژه باشد تا شاهد رشد صنعت و حل مشکلات اشتغال استان باشیم.

فریدون حسنوند در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به شهر بیدروبه که امروز ۲۱، مردادماه برگزار شد با بیان اهمیت اجرای این پروژه، اظهار کرد: امیدواریم گاز مورد نیاز واحدهای صنعتی و اقتصادی اندیمشک تامین و در اختیار این واحدها قرار گیرد و به شهر اندیمشک نگاه ویژه‌ای شود، زیرا گام های بلندی در حوزه صنعت در آینده‎ی‎ نزدیک خواهد برداشت که نیازمند تامین گاز است.

وی با اشاره به این نکته که افتتاح این پروژه یکی از خواسته های اصلی مردم منطقه برای داشتن گاز بود، گفت: این پروژه قرار بود دو سال آینده به بهره برداری برسد ولی با پیگیری های انجام گرفته، امروز شاهد افتتاح آن هستیم که این امر نشان می دهد مسئولان برای خدمت به مردم مناطق محروم، مصمم و جدی هستند و خوشحال هستیم که این طرح برای اولین بار، در این منطقه اجرا شده است.

حسنوند تصریح کرد: پس از اتمام طرح خط ششم انتقال گاز سراسری، پروژه CNG انجام شده در این منطقه جمع می شود و با اتصال به خط سراسری گاز، مردم منطقه می توانند مثل سایر مناطق کشور از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

وی گفت: روستاهای اطراف نیز به زودی و با عملیاتی شدن فاز دوم، از نعمت گاز خانگی بهره مند می شوند و می توانند به خصوص در فصل زمستان شاهد کاهش مشکلات خود باشند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح کارخانه سیمان الوار گرمسیری در آینده نزدیک عنوان کرد: این پروژه ها به شدت به گاز نیاز دارند و شرکت گاز باید به این مساله توجه و گاز مورد نیاز آن‎ها را تامین کند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: هم اکنون شهرک صنعتی اندیمشک نیز به گاز نیاز دارد و با رسیدن گاز به این شهرک می توان به توسعه این شهرک و فعالیت های آن امیدوار بود، به همین دلیل اندیمشک و شهرهای اطراف آن به شدت به گاز نیاز دارند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.